فرمانده سپاه خلیل آباد:

منشأ فتح خرمشهر، نصرت الهی بود

فرمانده سپاه خلیل آباد با بیان اینکه منشأ فتح خرمشهر، نصرت الهی بود، گفت: تنها راه برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی در اقصی نقاط جهان، ایمان، مقاومت، ایستادگی و وحدت ملی و پیروی محض از، ولی فقیه و همچنین ترویج فرهنگ ایثار، از خود گذشتگی و شهادت است.
کد خبر: ۹۰۲۰۷۳۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، ابوالفضل فتوحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: حماسه‌ای که با نام حماسه فتح خرمشهر از آن یاد می‌شود از اتفاقات و حماسه‌های ماندگار تاریخ اسلام به ویژه تاریخ معاصر ما محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه فتح خرمهشر حماسه‌ای بود که بعد از بوجود آمدن آن باعث شد حیرت و ناباوری خیلی از دشمنان را رقم بزند، تصریح کرد: حماسه فتح خرمشهر باعث شد اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران را دشمنان به چشم خود ببینند.

فرمانده سپاه خلیل آباد در ادامه با تاکید بر اینکه فتح خرمشهر با رشادت دلیرمردانی از کل کشور به وجود آمد و منشأ آن نصرت الهی بود، اذعان کرد: کمتر حادثه‌ای به مانند فتح خرمشهر داریم که باعث افتخار رزمندگان ما باشد.

وی همچنین در ادامه عنوان کرد: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه دلاور مردانی که باعث شکل گیری این فتح عظیم شدند به ارواح طیبه شهدای فتح خرمشهر درود می‌فرستیم.

فتوحی ادامه داد: قطعاً می‌دانیم تنها راه برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی بر فراز مسجد جامع خرمشهر و در حال حاضر هم در اقصی نقاط جهان بخصوص ملل مظلوم مسلمان، ایمان، مقاومت، ایستادگی و وحدت ملی و پیروی محض از، ولی فقیه و همچنین ترویج فرهنگ ایثار، از خود گذشتگی و شهادت است.

وی در ادامه تشریح کرد: سپاه خلیل آباد مصمم است به پاس رشادت‌ها و حماسه آفرینان آن حماسه بزرگ، راه فاتحان خرمشهر را ادامه دهد و لحظه‌ای از راه شهدا و ولایت جدا نشود.

این مقام مسئول در پایان با تاکید بر اینکه برنامه‌های متنوعی به مناسبت ایام فتح خرمشهر توسط سپاه خلیل آباد در سطح شهرستان در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: دیدار و سرکشی از خانواده شهدای فتح خرمشهر اعزامی از خلیل آباد، غبار روبی مزار شهدا، اجرای برنامه آبروی محله، بانگ ایثار و مقاومت و همچنین مراسم ویژه ای در جوار گلزار شهدا از جمله این برنامه ها است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها