فرمانده سپاه درگز:

نتیجه اعتماد به امریکا پاره کردن برجام و خروج آن شد

فرمانده سپاه درگز گفت: نتیجه اعتماد به امریکا را در پاره کردن و خارج شدن آمریکا از برجام شاهد هستیم.
کد خبر: ۹۰۱۹۲۲۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
سرهنگ دوم پاسدار محمد رضا غفاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز در گفت ‌وگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: وقتی تاریخ انقلاب اسلامی را مورد بررسی قرار می‌دهیم با چهار جریان و تفکر در انقلاب رو به رو خواهیم شد.

وی در توضیح جریان‌های بعد از انقلاب اسلامی گفت: جریان هم پای نظام اسلامی، انقلابیون هستند که در مقابل جریان ضد انقلاب ایستاده اند و در برابر مشکلات سینه سپر کرده و از انقلاب اسلامی با جان و دل خود دفاع می‌کنند.

غفاری دیگر جریان بعد انقلاب را جریان غیر انقلابی شامل بازماندگان و اندیشه ورزانی برشمرد که از دوران سازندگی و اصلاحات به جای مانده اند و افزود: این گروه اعتقاد دارند انقلاب در سال ۵۷ با تثبیت آن تمام شد و دیگر نیازی به شعار‌های انقلابی نداریم بلکه باید به جامعه جهانی بپیوندیم و نظم نوین جهانی را قبول کنیم.

فرمانده سپاه درگز تاکید برخی افراد برای مصالحه و معامله با آمریکا در برجام را نمونه‌ای از این دسته از افراد خواند و گفت: در جریان برجام این امر به راحتی مشاهده گردید که چگونه این دسته از افراد به منتقدین خود تاختند و بیان داشتند شما ترسو هستید و اهل گفتگو نیستید و با نگاه اینکه دیگر آمریکا و استکبار از خوی دد منشانه‌ی خود دست برداشته است، علی رغم تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر خصلت دروغگو و حیله گر بودن دشمنان باز هم اعتماد کردند و نتیجه این اعتماد را در پاره کردن و خارج شدن آمریکا از برجام شاهد هستیم.

غفاری گروه چهارم در این تقسیم بندی را جریان غیر انقلابی خواند که تلاش دارد بین جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی تفکیک قائل شود و گفت: این گروه بیشتر تلاش بر جمهوری اسلامی دارند تا انقلاب اسلامی، همان گونه که در صحبت‌هایشان نیز مشخص است.

وی افزود: این دسته از افراد غافل از این مطلب می‌باشند که انقلاب اسلامی تثبیت کننده جمهوری اسلامی است و جمهوری اسلامی زمینه و ظرفیت انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه درگز گفت: جریان انقلابی نما که از این قبیله غوغاگر انحرافی گرفته تا برخی از افراد غرغرو و منتقد که تلاش دارند با سیاسی بازی و شعار‌های انقلابی و حرف‌های عامه پسند مسیر افکار مردم را تغییر دهند و برخی افراد منتقد نیز به بهانه اینکه دلشان برای انقلاب می‌سوزد و برای انقلاب دلسوزی می‌نمایند شروع به تاختن به انقلابیون را دارند و با بررسی که انجام می‌شود انسان متوجه می‌شود که هر دو گروه نیز به دنبال تحریف انقلاب هستند.

وی افزود: این گروه همان کسانی هستند که از ابتدا در انقلاب مسئولیت‌ها و مدیریت‌ها را در دست داشتند و از مهم‌ترین دلایل ایجاد نارضایتی در جامعه نیز مدیریت نادرست همین‌ها می‌باشد.

غفاری گفت: در حال حاضر متاسفانه دشمن از این نارضایتی‌ها سوء استفاده می‌کند و به دنبال موج سواری می‌باشد لذا وظیفه نیروی انقلابی این است که نسبت به این گروه‌ها و جریان‌ها هوشیار باشند و راهش این است که اعتقادات دینی و معنویت را بالاتر برده و نسبت به انقلاب عمق بخشی لازم را پیدا کنیم تا بتوانیم مسیر انقلاب را پشت سر ولایت به سلامت طی نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها