خبرهای داغ:

جلسه پیشکسوتان لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) با فرماندهی لشکر برگزار شد

پیشکسوتان لشکر مقدس امام حسین (علیه السلام )با فرماندهی وجمعی از اعضای شورای این لشکر در ستاد لشکر امام حسین (علیه السلام ) برگزار شد
کد خبر: ۹۰۱۹۰۴۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲
لشکر14 امام حسین
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر مقدس امام حسین (علیه السلام)، جلسه پیشکسوتان لشکر مقدس امام حسین (علیه السلام) با فرماندهی وجمعی از اعضای شورای این لشکر در ستاد لشکر امام حسین (علیه السلام) برگزار شد.
در این جلسه که در فضایی بسیار دوستانه در ستاد لشکر وبا حضور سرداران وپیشکسوتان لشکر امام حسین (علیه اسلام) برگزار شد فرمانده لشکرضمن خیرمقدم وتبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان حضور این مهمانان در لشکر را به فال نیک گرفت.
سرهنگ محمد هاشمی پور در این جلسه، از یادگاران هشت سال دفاع مقدس خواست مانند دوران دفاع مقدس با مشاوره‌های سازنده خود رزمندگان این لشکر را یاری کنند.
فرمانده لشکر ضمن تشریح ماموریت این یگان در جنوب شرق به کلیه ماموریت‌های لشکر در شمالغرب وحضور مستشاران نظامی در جبهه مقاومت وآرام سازی اغتشاشات و... اشاره نمود.
این فرمانده از کلیه حاضران خواست تجربیات خود را به صورت مکتوب ومصور در اختیار این لشکر قرار دهند وبه صورت حضوری در کنار فرماندهان جوان فعلی حضور یابند وتجربیات خود را ارائه کنند.
در این جلسه که پیشکسوتان زرهی لشکر مقدس امام حسین (علیه السلام) نیز حضور داشتند جمعی از آن‌ها نظرات وپیشنهاد‌های خود را بیان کردند وگلایه‌هایی در خصوص عدم اطلاع از برنامه‌های لشکر ذکر کردند.
در پایان جلسه مصوب شد این جلسات به صورت مستمر برگزار شود ورزمندگان سابق لشکر با رزمندگان فعلی دست به دست هم داده ومانند قبل لشکری پر نشاط وانگیزه وبا قدرت در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی وگوش به فرمان فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای حفظه الله باشد.
ارسال نظرات