خبرهای داغ:

افتتاح کتابخانه تخصصی دفاع مقدس در حوزه بسیج دانشجویی برخوار

با حضور دانشجویان بسیجی دانشگاه ،مسئول دفتر و مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی شهرستان برخوار و مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور کتابخانه تخصصی دفاع مقدس در حوزه بسیج دانشجویی شهید قوچانی دانشگاه پیام نور افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۱۸۸۶۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، با حضور دانشجویان بسیجی دانشگاه ،مسئول دفتر و مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی شهرستان برخوار و مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور کتابخانه تخصصی دفاع مقدس در حوزه بسیج دانشجویی شهید قوچانی دانشگاه پیام نور افتتاح شد.

این کتابخانه کار خود را با صد عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس آغاز کرد. هدف از افتتاح این کتابخانه در جشن نیمه شعبان دانشگاه پیام نورایجاد بستر مناسب برای دسترسی آسان دانشجویان جهت مطالعه کتاب های با موضوع دفاع مقدس می باشد.

همچنین دانشجویان می توانند با اهدای کتاب های خود در این موضوع به غنی تر شدن این کتابخانه بیافزایند. تمامی دانشجویان بسیجی دانشگاه های شهرستان برخوار می توانند با مراجعه به حوزه بسیج دانشجویی شهید قوچانی دانشگاه پیام نور عضو این کتابخانه شده و از منابع آن استفاده نمایند و همچنین با اهدای کتاب با موضوع دفاع مقدس در این کار فرهنگی پر برکت شرکت نمایند.

ارسال نظرات