خبرهای داغ:

نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی ‌در پایگاه‌های بسیج سازندگی اصفهان برپا شد

رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: به نواحی بسیج سازندگی استان پیشنهاد دادیم تا در صورت امکان، نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی را در شب‌های ماه رمضان در کنار مساجد و تکایا برگزار کنند.
کد خبر: ۹۰۱۸۷۳۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، احسان‌الله رضاپور در گفت‌و‌گویی در اصفهان با اشاره به ایام ماه رمضان اظهار داشت: باید از ظرفیت تجمع مردم در مساجد و تکایا در شب‌های ماه رمضان برای ترغیب مصرف کالای ایرانی استفاده کرد.

وی با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی افزود: در راستای استفاده از حضور مردم در مسجد در شب‌های ماه از بسیج نواحی سراسر استان خواسته شده تا از این موقعیت استفاده کنند.

رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان بیان کرد: با برگزاری نشست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، می‌توانیم مردم را به خرید کالای ایرانی تشویق کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با بالا بردن سطح کیفیت کالا‌های ایرانی و فرهنگ سازی برای خرید کالای ایرانی، می‌توان گام موثری برای حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی برداشت.

رضاپور با بیان اینکه به بسیج نواحی سراسر استان پیشنهاد برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی داده شده است، گفت: صرفا تولید کنندگانی که از جناح وام‌های اقتصاد مقاومتی حمایت شدند، می‌توانند کالا‌های خودشان را در آن نمایشگاه‌ها ارائه کنند.

وی تصریح کرد: بحث اقتصادی مانند اتاق جنگ است که تعطیلی نمی‌شناسد و باید به طور شبانه‌روزی در اعتلای اقتصاد ایران و پیروزی در جنگ اقتصاد تلاش کرد.
ارسال نظرات