نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران در گفت‌وگو با «بسیج»:

طرح آمریکا در قدس شریف رو به زوال است

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه خط ملت فلسطین همان خط ایستادگی و مقاومت است، افزود: طرح انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف، ملت فلسطین را منسجم‌تر از گذشته کرده و به باری همپیمانان خود در برابر این سناریوی آمریکایی، صهیونیستی مقاومت می‌کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۷۵۱۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
ناصر ابوشریف در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی اظهار کرد: اجرای طرح انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف در روز گذشته قابل قبول نبوده و ملت فلسطین آن را نپذیرفته است، چراکه تمام فلسطین توسط صهیونیست‌ها اشغال شده و ملت مظلوم فلسطین با قدرت مبارزه می‌کند و سرزمین خود را از چنگال صهیونیست‌ها نجات خواهد داد.

وی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت‌های آمریکا خود را در موضع قدرت می‌داند، اما در واقع این فلسطینیان هستند که برحقند و حامیان رژیم صهیونیستی هر چقدر هم قدرت داشته باشند، بی شک در برابر مقاومت رو به زوال خواهند رفت.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه خط ملت فلسطین همان خط ایستادگی و مقاومت است، افزود: طرح انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف، ملت فلسطین را منسجم‌تر از گذشته کرده و به باری همپیمانان خود در برابر این سناریوی آمریکایی، صهیونیستی مقاومت می‌کنیم.

فلسطین از توهم مذاکرات صلح با رژیم صهیونیستی خلاص شد

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه اجرای این طرح حداقل مزیتی برای فلسطینیان داشت، افزود: این طرح فلسطینیان را از توهم صلح با رژیم صهیونیستی خلاص کرد و ملت فلسطین را در برابر رویکرد‌های خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی که هدفش تجزیه فلسطین است را متحد و منسجم کرد.

وی خاطر نشان کرد: تمام فشار‌هایی که استکبار جهانی توسط امریکا در منطقه غرب اسیا بر امت‌ها و کشور‌ها وارد می‌کند بلاخره در آینده نزدیک بر علیه خودش به اتمام می‌رسد، لذا به هیچ وجه نگران نیستیم و معتقدیم تمام فلسطین اشغال شده و این طرح آمریکا هر میزان که خطرناک باشد به یاری خدا با شکست مواجه خواهد شد.

برخی کشور‌های اسلامی در نقض مقدسات فلسطینیان با آمریکا مشارکت کردند

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران: گفت: انتظار بر این بود که تمام امت‌ها و حکومت‌های اسلامی در برابر این طرح خصمانه آمریکا مقاومت کنند و حداقل با تحریم آمریکا اعتراض خود را نسبت به انتقال سفارت آمریکا به قدس اعلام کنند که متاسفانه چنین اقدامی صورت نگرفت.

وی درپایان خاطر نشان کرد: آنچه که امروز بدتر از این را شاهدیم آن است که متاسفانه برخی از کشور‌های اسلامی که ثروت و قدرت دارند به سایر کشور‌ها فشار آوردند تا به آمریکا در نقض مقدسات فلسطینیان و انتقال سفارت ایالات متحده به قدس کمک کنند، اما این را بدانند که ملت فلسطین با اجرای این طرح‌ها منسجم تر، مصمم‌تر و مستحکم‌تر از گذشته در برابر این طرح‌ها مقاومت کرده و فلسطین را از چنگال صهیونیست‌ها نجات خواهند داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها