خبرهای داغ:
فرمانده لشکر 14 امام حسین (علیه السلام )در دیدار سران طوایف بلوچ مطرح کرد:

تا خون در رگ های ما جاریست نباید به اقتدار نظام جمهوری اسلامی خدشه ای وارد شود

سرهنگ هاشمی پور از زحمات مسئولین قبلی لشکر به خصوص سردار عرب پور تشکر کرد و گفت انشاله مثل قبل و با همتی مضاعف در رفع محرومیت منطقه تلاش خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۱۶۱۴۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
لشکر14
به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی لشکر مقدس امام حسین (علیه السلام) فرمانده لشکر امام حسین(ع) با سران طوایف بلوچ منطقه واگذاری به لشکر دیدار نمود.
سرهنگ محمد هاشمی پور در این دیدار ضمن تجلیل از کلیه کسانی که باعث ایجاد امنیت در منطقه شدند، یادی هم از سردار شهید شوشتری کرد.
وی گفت: حضرت امام خمینی (ره) در دوران اول انقلاب نظام را با اقتدار هدایت نمود و بعد از ایشان این پرچم توسط امام خامنه‌ای با همان صلابت واقتدار به راه خود ادامه داد و در این راستا نقش هموطنان بلوچ وسران طوایف به واسطه همکاری وهمیاری برجسته است.
هاشمی پور از نقش علمای اهل تسنن در امنیت منطقه نیز یاد کرد و از مواضع انقلابی مولوی ملک محمد؛ امام جمعه سیرکان تقدیر وتشکر کرد.
ایشان از زحمات مسئولین قبلی لشکر به خصوص سردار عرب پور تشکر کرد و گفت انشاله مثل قبل و با همتی مضاعف در رفع محرومیت منطقه تلاش خواهد کرد.
وی در انتها خاطرنشان کرد اقتدار نظام جمهوری اسلامی با هیچ چیز قابل معامله نیست و هشدار داد: اگر گروهک‌های معاند بخواهند در منطقه نا امنی به وجود آورند بدون هیچگونه ملاحظه‌ای با آن‌ها برخورد می‌شود و تا زمانی که خون در بدن ما جاریست نمی‌گذاریم ذره‌ای آسیب و خدشه به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد شود.
شایان ذکر است سرهنگ مرتضوی در این جلسه منطقه و وضعیت تحرکات گروهک‌های معاند را تشرح نمود.
همچنین گفتنی است در ابتدای جلسه حاجی بارانی؛ رئیس سران طوایف ضمن تشکر از فرمانده قبلی لشکر امام حسین (ع) آمادگی کلیه سران طوایف و مردم منطقه را برای دفاع از مرز‌های جمهوری ایلامی اعلام نمود و از تلاش‌های رزمندگان لشکر مقدس امام حسین (علیه السلام) در منطقه جنوب شرق تشکر وقدر دانی نمودند.
ارسال نظرات