به همت حوزه مقومت بسیج احمدالرضا (ع) سپاه ناحیه تربت حیدریه؛

یادواره سرداران شهید حصیری در سپاه ناحیه تربت حیدریه برگزار شد

یادواره دوسردار شهید برادران حسن و حسین حصیری در روستای شیخ ابوالقاسم تربت حیدریه برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۱۶۰۸۹
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ به همت حوزه مقومت بسیج احمدالرضا (ع) سپاه ناحیه تربت حیدریه یادواره دوسردار شهید برادران حسن و حسین حصیری در روستای شیخ ابوالقاسم تربت حیدریه برگزار شد.

دراین مراسم که با حضور گسترده مسئولین، مردم و اقشار مختلف بسیجیان برگزار شد، سروان پاسدار ابراهیم صادقی فرمانده حوزه مقاومت بسیج احمدالرضا (ع) سپاه ناحیه تربت حیدریه اظهار کرد: شهدا مایه افتخار و سربلندی ملت ایران اسلامی هستند.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام عظمای ولایت در خصوص بسیج و بسیجی افزود: چه کسی از بسیج عصبانی است؟ جواب این هم معلوم است که اگر هرکسی از انقلاب عصبانی است ویا هرکسی از حاکمیت اسلام ناراضی است و یا هرکسی از ارزش‌های اسلامی ناراحت است، باید از بسیج عصبانی و ناراحت باشد.

صادقی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از استقبال و حضور گرم و پرشور مردم و مسئولین در این یادواره، خاطرنشان کرد: اگر هرکسی ذره‌ای برای شهدا قدم خیری بردارد به همان اندازه مایه دعا و برکت شهدا و خداوند متعال قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است که در پایان مراسم نیز با اهدای تندیس و هدایایی از خانواده‌های معزز و محترم شهیدان حصیری تقدیر و تشکر گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار