به منظور حمایت از فیلم‌های ارزشی؛

بیش از ۴۵ سانس سینما برای فیلم‌های به وقت شام، لاتاری و فیلشاه در سبزوار رزرو شد

مدیر فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار گفت: جهت حمایت از فیلم‌های ارزشی بیش از ۴۵ سانس سینما برای فیلم‌های به وقت شام، لاتاری و فیلشاه توسط فرهنگی اجتماعی ناحیه سبزوار و گروه‌های آتش به اختیار مردمی رزرو شد.
کد خبر: ۹۰۱۴۹۲۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲
 سرهنگ پاسدار علی پیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار نفر از بسیجیان و مردم شهرستان سبزوار برای تماشای فیلم‌های به وقت شام، لاتاری و فیلشاه به سینما آمدند، اظهار داشت: خوشبختانه با استقبال خوب بسیجیان و گروه‌های مردمی از فیلم‌های انقلابی به جهت حمایت از کارگردان‌های انقلابی در مدت زمان بسیار کوتاهی این سانس‌ها رزرو مورد استفاده قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هم اکنون نیز متقاضیان زیادی جهت تماشای این فیلم‌های انقلابی داریم اعلام کرد: مردم انقلابی و ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان سبزوار در بزنگاه‌های مختلف انقلابی بودن خود را اثبات کرده اند.

مدیر فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار خاطر نشان کرد: البته پیش از این نیز فیلم‌های انقلابی دیگر نیز همچون ایستاده در غبار، محمد رسول الله، یتیم خانه ایران، اشنوگل و ... نیز مورد استقبال بالای مردم و بسیجیان شهرستان سبزوار قرار گرفته بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها