خبرهای داغ:
امام جمعه گلپایگان:

از استاندار تقاضا داریم وضعیت فرماندار گلپایگان را مشخص کند

خطيب جمعه گلپايگان گفت: آن مسئولی که روحیه انقلابی ندارد و در مقابل ناملایمت ها سکوت می کند، این مسئول در تراز انقلاب اسلامی نیست.
کد خبر: ۹۰۱۲۹۶۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۴

به گزارش خبرگزاري بسيج از گلپايگان،  خطيب جمعه گلپايگان آیت الله سید علی طهماسبی در نماز جمعه امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه گاهی روحیه برخی مسئولان انسان را مأیوس می کند، عنوان کرد: مسئول در نظام اسلامی باید روحیه مجاهدت و انقلابی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه آن مسئولی که روحیه انقلابی ندارد و به تن پروری خود می پردازد و به خاطر اینکه موقعیتش در خطر نیفتد در مقابل ناملایمت ها سکوت می کند،گفت: این مسئول در تراز انقلاب اسلامی نیست و اگر در این جایگاه قرار بگیرد خائن به خون شهدا است

خطيب جمعه گلپايگان،این هفته با اشاره به وضعیت نامشخص فرماندار این شهر، اظهار کرد: از استاندار تقاضا می کنیم که وضعیت فرماندار گلپایگان را مشخص کند.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه اکنون بخشدار گلپایگان سرپرستی فرمانداری گلپایگان را با وجود مشغله زیاد بر عهده دارد، عنوان کرد: مردم گلپایگان انتظار دارند فردی عاقل و باتدبیر که بتواند مشکلات آنان را حل کند، به عنوان فرماندار در نظر گرفته شود.

وی افزود: مردم گلپایگان مردمی زيرك و تیز هوش هستند که مسائل شهر را تشخیص می دهند.

آیت الله طهماسبی در ادامه با یاداوری حمله وحشیانه پلیس فرانسه به تظاهر کنندگان در هفته گذشته و در مقابل سکوت مجامع بین المللی، خاطرنشان کرد: این مردم برای رفع خواسته ها و مشکلات صنفی خود اعتراض کرده بودند که متاسفانه پلیس با بخورد وحشیانه و گلوله های پلاستیکی پاسخ آنان را داد.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به اصابت گلوله پلاستیکی به خبرنگار و تصویربردار ایرانی در جریان این تظاهرات، تصریح کرد: چرا وزارت خارجه ایران در جریان این اتفاق سکوت کرد؟

وی با بیان اینکه دولت مدعی دموکراسی فرانسه تحمل اعتراض صنفی مردم خود را ندارد، خاطرنشان کرد: با این وجود این دولت وقیحانه از فتنه گرانی که در ایران با هدف براندازی اموال عمومی را مورد تعرض قرار دادند، حمایت می کرد.

آیت الله طهماسبی افزود: مسئولانی که به خاطر برخوردهای نیروی انتظامی با یک هنجار شکن صدای حقوق بشر آنان گوش فلک را کر کرده بود، امروز چرا سکوت کردند؟ مگر این خبرنگار و تصویر بردار ایرانی نبود؟

آیت الله طهماسبی همچنین با یاداوری تاکیدات اخیر رهبر معظم انقلاب در بازدید از نمایشگاه کالای ایرانی، تصریح کرد: هیات دولت به خود بیاید و جدی وارد عمل شود و دست از شعار بردارد.

امام جمعه گلپایگان اظهار کرد: اگر دولت از تولید کنندگان داخلی حمایت کند، تولید کنندگان نیز می توانند کالای با کیفیت تری تولید کنند و مردم نیز از آن استقبال می کنند.

وی در پایان با گرامیداشت سالروز بسیج سازندگی، خاطرنشان کرد: روحیه جهادی و خدمتگزاری اگر در هم بیامیزند غیر ممکن ها ممکن خواهد شد. روحيه جهادي مي تواند مؤلفه اي در راستاي آباداني كشور باشد.

آیت الله طهماسبی افرادی که در اردوی جهادی شرکت می کنند را وارثان شهیدانی چون  شهيدعلم الهدی دانست.

ارسال نظرات