فرمانده نیروی دریایی سپاه:

جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت همراه با بازدارندگی است/ در خلیج فارس همه باید فارسی صحبت کنند

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اقتدار جمهوری اسلامی به جایگاهی رسیده که امروز دشمنان جرات یک شلیک را هم ندارند.
کد خبر: ۹۰۱۲۲۶۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی فدوی  فرمانده نیروی دریایی سپاه صبح یکشنبه در همایش تجلیل از علمداران خلیج فارس اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران محصول تلاش‌های حضرت امام راحل(ره)، یاران صدیق و وفاداراش همراه با مردم بود که پس از ارتحال حضرت امام، با مدیریت مقام معظم رهبری شاهد توفیقات خوبی برای نظام در عرصه ملی و بین‌المللی هستیم.

وی با بیان اینکه ۴۰ سال است که عظمت و انقلاب را به چشم میبینیم و می‌شنویم ، گفت: روندی برقرار است که با تلاش همه دوست داران انقلاب پایانقلاب اسلامی ایستادند بدون اینکه حتی یک روز این روند ادامه نداشته باشد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه دشمنی دشمنان از همان ابتدای پیروزی انقلاب شروع شد، افزود: ۴۰ سال است که این دشمنی‌ها ادامه دارد و ماهیت این دعوا ماهیت حق و باطل است.

وی ادامه داد: ملت ما و کسانی که پای کار بودند محک خوبی خوردند و روسفید از این محک مردانه بیرون آمدند، دشمنان نیز با تمام وجود پای کار بودند و همه کار کردند.

فدوی خاطرنشان کرد: مرحله دفاع جانانه انجام شد و دفاع را از خانه خود به خانه دشمن منتقل کردیم و توان خود را نشان دادیم و به مرحله بازدارندگی رسیدیم.

وی با تشریح وضعیت بازدارندگی گفت: اگر دشمن بخواهد اقدامی را انجام دهد منافعش از چیز‌هایی که از دست میدهد بیشتر است، امروز جرات یک شلیک به سمت ما را ندارند.

فدوی افزود: مرحله سوم امروز است که دشمن دنبال وضعیتی است که بتواند در مقابل جمهوری اسلامی ایران بازدارنده باشند.

وی بیان کرد: این قدرت و توان ما تحقق وعده خداوند است که خللی در آن نخواهد بود و ملت ما به دستور خدا عمل کرد و می‌کند و ادامه خواهد داد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: ما شروط خداوند را عمل کردیم و خداوند نیز وعده خود را محقق کرد.

وی با بیان اینکه ما در اوج هستیم، گفت: در خلیج فارس می‌توان ذلت و تمکین شناور‌های آمریکایی و تفنگداران آن‌ها را ببینیم.

 فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: قدرت جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس به حدی رسیده که با تاکیدات انجام شده، کشورهای غربی و به خصوص شناورهای آمریکایی ضمن این که در شناورهایشان از افراد فارسی‌زبان استفاده می‌کنند باید تمام مکالماتشان نیز به زبان فارسی انجام شود.

سردار فدوی با بیان اینکه همه ما از شجاعت‌های رئیس‌علی دلواری باخبریم،خاطرنشان کرد:دلوری مانند همه افرادی که امروز می‌جنگند و به شهادت میرسند ، باید شهید محسوب شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات