رئیس سازمان صداوسیما:

بوشهر استانی تمدن ساز است

بوشهر- رئیس سازمان صداوسیما گفت: موقعیت جغرافیایی و استراتژیکی استان بوشهر، این استان را به مهد تمدن سازی تبدیل کرده است.
کد خبر: ۹۰۱۲۲۷۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالعلی علی عسکری پیش از ظهر یکشنبه در همایش تجلیل از علمداران خلیج فارس در بوشهر، اظهار داشت: استان بوشهر سابقه دیرینه و درخشانی در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و تمدنی دارد و به واسطه موقعیت جغرافیایی به یک استان تمدن ساز تبدیل شده است.

وی افزود: ظرفیت های مختلف و عظیم نفت، گاز و وجود علما و مفاخر ارزشمند در حوزه های مختلف این استان را به استان زرخیز تبدیل کرده است.

رئیس سازمان صداو سیما  با اشاره به اینکه متاسفانه با وجود این ظرفیت ها  همچنان بیکاری در این استان وجود  دارد، عنوان کرد: مسئولان باید تلاشی مضاعف برای رفع بیکاری در بین جوانان این استان داشته باشند.

علی عسکری خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری امسال را سال حمایت از کالای ایرانی نامیده است که این شعار رابطه مستقیم با اشتغال دارد و با قرار دادن این شعار در اولویت فعالیت ها این ظرفیت وجود دارد که  اشتغال در این استان به  ۱۰۰ درصد برسد.

وی تصریح کرد: باید از صنایع پایین دستی و طرح های اشتغال محور حمایت شود و رسانه ملی نیز بعنوان یک رسانه تاثیرگزار در کنار این فعالیت ها و حامی طرح ها خواهد بود.

رئیس سازمان صداو سیما گفت: استان بوشهر از گذشته بعنوان یک نقطه کلیدی و استان تاثیر گذار در کشور و جهان بوده است و به رکن اصلی مقاومت تبدیل شده است.

علی عسکری بیان کرد: همسایگان باید بدانند که صحبت های آنها را جوانان استان بوشهر و ایران اسلامی  که برای خاک و وطن خود از جان خود میگذرند میشنوندو به  وقت خود پاسخ دندان شکنی خواهند داد.

وی اظهار کرد: سه ضلع شوم آمریکا، اسرائیل و عربستان برای ایجاد یک دولت اسلامی در عراق و شام گروه داعش را به وجود آوردند که  جنایات آنها را همه جهان دیدند اما کشور ایران در مقابل مددخواهی مردم عراق و سوریه  با کمک به آنها نگذاشتند آنها به نقشه های شومی که ایجاد نا امنی در ایران و بد نام کردن اسلام در جهان بود برسند.

رئیس سازمان صداو سیما  در خصوص فتنه جدید آمریکا که مذاکره در خصوص تسلیحات موشکی ایران است، افزود: به همان قدری که برای ما امضا برجام مهم است، خط قرمز های امنیتی نیز برای ما ارزشمند است و ترامپ باید بداند که جوانان این آب و خاک جان برکف در برابر این حقه های شوم ایستادگی خواهند کرد.

علی عسکری با بیان اینکه در این زمان بحث وحدت در کشور بسیار حائز اهمیت است، بیان کرد: امروز رسانه ملی در جنگ بزرگ فرهنگی و رسانه ای است که  وحدت ملت را هدف گرفته است و باید تلاشی مضاعف برای رویارویی با این هجمه داشته باشد.

ارسال نظرات