فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر در گفت‎گوی تلویزیونی با برنامه «اشاره»:

تشکیل سپاه پاسداران و دستاوردهای آن به برکت حضور انقلابی مردم بود

فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر گفت: سپاه پاسداران از آغاز نهادی مردمی بود و با حضور مردم انقلابی شکل گرفت و در جنگ ، با مشارکت همین مردم به دستاورد‌های بزرگی دست یافت.
کد خبر: ۹۰۰۹۴۸۵
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج  از خراسان رضوی؛ سردار شفائی در گفت‌وگوی تلویزیونی با برنامه «اشاره» به مناسبت هفته پاسدار و سالروز تشکیل سپاه پاسداران بیان نمود: سپاه پاسداران از آغاز نهادی مردمی بود و با حضور مردم انقلابی شکل گرفت و در جنگ ، با مشارکت همین مردم به دستاورد‌های بزرگی دست یافت.

فرمانده لشکر پنج نصر افزود: سپاه پاسداران پس از جنگ متناسب با تهدیدات جدیدی که انقلاب اسلامی را مورد هدف قرارداده بود خود را تجهیز نمود و در برابر اقدامات جدایی‌طلبانه ضد انقلاب در منطقه‌های مختلف از قبیل شمال غرب و جنوب شرق ایران و همین طور نا آرامی‌هایی که طالبان در دهه ۷۰ در منطقه شمال شرق در مرز و در عمق استان خراسان ایجاد کرده بود با تقدیم شهیدان و مجاهدت رزمندگانی توانست این امنیت پایدار را برای ایران اسلامی ایجاد نماید.

وی همچنین بیان داشت: روحیه پاسداران امروز انقلاب اسلامی تفاوتی با رزمندگان و پاسداران زمان جنگ ندارد و روحیه ولایتمداری و شهادت طلبی در همه آن‌ها موج می‌زند.

سردار شفائی در آخر بیان داشت: سپاه هم اکنون نیز نهادی مردمی بوده و ما در لشکر پنج نصر با حضور همین بسیجیان عزیز در گردان‌های رزم و پشتیبانی رزم آماده اجرای هرگونه ماموریتی که به ما محول گردد هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها