خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان از پرده‌برداری از راز دو قتل با دستگیری سارقان تراکتور در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۸۸۹۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸

پرده‌برداری از راز دو قتل با دستگیری سارقان تراکتور در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار کرد: پس از وقوع چندین فقره سرقت تراکتور در همدان موضوع به‌طور ویژه در دستور کار رسیدگی اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شد.

وی افزود: ماموران در جریان تحقیقات پلیسی فردی ساکن در استان‌های جنوبی را که در سال‌های اخیر اقدام به خرید چند دستگاه تراکتور از همدان کرده بود را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: پس از بررسی قولنامه خرید و فروش یکی از تراکتورها مشخص شد که مشخصات درج شده در یک قولنامه با یکی از تراکتورهای سرقت شده از همدان یکسان است.

وی گفت: تیمی از ماموران آگاهی با حضور در استان هدف موفق به شناسایی فروشنده تراکتور سرقتی شدند.

سردار کامرانی صالح افزود: متهم با شگردهای مختلف سعی در انحراف در مسیر پرونده را داشت اما با جمع آوری اطلاعات مورد نیاز از تمامی سرقت های صورت گرفته نقش این فرد محرز شده و علاوه بر آن رد پای شخص دیگری در این سرقت ها مشخص شد.

وی ادامه داد: پس از چندین مرحله تعقیب و مراقبت این فرد دستگیر شد که در بازجویی‌ها به سرقت 13 دستگاه تراکتور با همدستی چند تن دیگر و فروش آنها به فردی به هویت «صالح» اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: در ادامه این عملیات 6 تن از همدستان این سارق شناسایی و دستگیر شدند که در بازجویی‌ها تمامی آنها به نقش خود در این سرقت‌ها اعتراف کردند.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیسی مشخص کرد که این افراد علاوه بر سرقت های یاد شده چهار فقره سرقت مسلحانه نافرجام در کارنامه دارند.

سردار کامرانی صالح با بیان اینکه استفاده متهمان از سلاح گرم موجب بروز 2 فقره قتل در جریان انجام سرقت شده است، بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی در ادامه بررسی پرونده 2 تن دیگر از خریداران تراکتور مسروقه را دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: آنها در بازجویی‌ها عنوان کردند که تراکتورهای سرقتی را با استفاده از کامیون های باری به استان های جنوبی منتقل کرده و به نازلترین قیمت به خریداران تحویل دادند.

وی گفت: تحقیقات پلیسی همچنان ادامه داشت که در نهایت هویت سرکرده اصلی این باند به هویت «مجید» برای پلیس محرز شد و در یک عملیات غافگیرانه این سارق نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: سرکرده این باند در بازجویی‌ها به اتهامات انتسابی و مدیریت این باند اعتراف کرد.

سردار کامرانی صالح اظهارکرد: با مختومه شدن این پرونده، راز 2 فقره قتل کشف شد و متهمان با قرار وثیقه مناسب، روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات