خبرهای داغ:
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان ملایر گفت: در سال گذشته 394 نفر از خانواده‌های نیازمند زیر پوشش انجمن حمایت زندانیان ملایر به صورت دائم، موقت و موردی بودند.
کد خبر: ۹۰۱۴۶۸۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

پوشش 394 نفر از خانواده‌های نیازمند توسط انجمن حمایت زندانیان ملایرحسین عباس آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به عملکرد سال گذشته انجمن حمایت زندانیان ملایر: اظهار داشت: در سال گذشته 394 نفر از خانواده‌های نیازمند زیر پوشش انجمن حمایت زندانیان ملایر به صورت دائم، موقت و موردی بودند.

وی افزود: پرداخت مستمری به خانواده مددجویان هر ماه خانواده یک نفره 80 هزار تومان، دو نفره 120 هزار تومان، سه نفره 150 هزار تومان و چهار نفره و بالاتر 200 هزار تومان و هدیه غیر نقدی شامل سبد کالا  صورت گرفته است.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان ملایر ادامه داد: در سال گذشته مستمری و هدیه غیر نقدی شامل بسته‌های حمایتی و عیدی به مبلغ 328 میلیون و 250 هزار تومان به خانواده مددجویان پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: در سال گذشته تعداد مشاوره به خانواده مددجویان580 نفر، بازدید از محل سکونت 145 مددجو، ارائه مشاوره تحصیلی به فرزندان 120 مددجو و اعزام 110 نفر از خانواده مددجویان به اردوی زیارتی و سیاحتی شامل امامزاده طجر سامن و موزه ملایر با پذیرایی میان وعده و ناهار انجام شده است.

عباس‌آبادی یادآور شد: معرفی 85 خانواده مددجویان نیازمند به مراکز پزشکی و تهیه داروی رایگان برای آنها، اشتغال به کار 16 نفر از خانواده مددجویان از طریق ابزار کار خانگی، مراسم افطاری در دو مرحله برای 750 نفر از خانواده مددجویان، اعطای هزینه تحصیلی به 74 نفر از دانش‌آموزان نیازمند مددجویان و تشویق 29 نفر از دانش‌آموزان برتر و اهداء کارت هدیه از دیگر اقدامات انجام شده این انجمن در سال گذشته بوده است.

وی ادامه داد: شناسایی 10 خانواده از مددجویانی که دارای فرزند معلول و یا همسران بیماری‌های خاص هستند و سرکشی به محل سکونت آنها و اعطا بسته حمایتی به آنها، برگزاری هشت دوره کلاس آموزشی برای مردان و فرزندان رأی باز و اقدامات لازم در خصوص جلب و رضایت شاکی و آزادی 37 نفر زندانی با همکاری مددکاری زندان و خیرین نیز از اقدامات این انجمن بوده است.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان ملایر ابراز داشت: خرید یک دستگاه کامیون بنز و یک دستگاه کامیون خاور و به روز کردن مدل ماشین آلات سنگین آموزشگاه حامی انجمن حمایت از زندانیان و اقدامات لازم در خصوص راه‌اندازی تپه آموزشی آموزشگاه حامی پایه یکم و دوم و رسیدن به مرحله آسفالت از دیگر اقدامات  انجمن حمایت زندانیان ملایر  بوده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات