خبرهای داغ:
دبیر اقامه نماز زندان‌های استان همدان تأکید کرد
دبیر اقامه نماز زندان‌های استان همدان با اشاره به جایگاه بی‌بدیل آموزه‌های دینی در اصلاح و تربیت مددجویان و بازگشت سعادتمندانه آنان به جامعه، برپایی نماز را در قله این آموزه‌های دینی دانست.
کد خبر: ۹۰۱۲۰۱۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵

جایگاه بی‌بدیل آموزه‌های دینی در اصلاح و تربیت مددجویانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نخستین جلسه ستاد اقامه نماز زندان‌های استان همدان با حضور دبیران شوراهای اقامه نماز زندان‌های تابعه استان همدان در سالن جلسات اداره کل زندان‌های استان همدان برگزار شد.

دبیر اقامه نماز زندان‌های استان همدان در این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه اقامه نماز زندان‌های استان در سال گذشته تقدیر کرد و با اشاره به جایگاه بی‌بدیل آموزه‌های دینی در اصلاح و تربیت مددجویان و بازگشت سعادتمندانه آنان به جامعه، برپایی نماز را در قله این آموزه‌های دینی دانست.

سیداحمد موسوی عنوان کرد: ستون خیمه دین هرچه مستحکم‌تر باشد، آینده‌ای روشن و مملو از نور الهی در جامعه مسلمین را ترسیم می‌کند و برپایی نماز جماعت در زندان‌های استان، گامی موثر و بلند در راستای تحقق این هدف والا است.

وی با اشاره به جمع‌بندی فعالیت‌های اقامه نماز در سال 96 در سطح زندان‌های استان خاطرنشان کرد: گزارش‌های خودارزیابی زندان‌های استان در سال 96 در ستاد اقامه نماز زندان‌های استان امتیازدهی شده و به ستاد اقامه نماز استان ارسال می‌شود، از این رو لازم است مستندات ارسالی از زندان‌ها به دقت تهیه شده و به صورت مکتوب و مصور به ستاد اداره کل ارسال شود.

در ادامه دبیران شوراهای اقامه نماز زندان‌های استان به نقاط ضعف و قوت برنامه‌های اجرا شده در سال 96 پرداخته و به ارائه پیشنهاد به منظور اجرای بهتر برنامه های سال 97 پرداختند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات