خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری 6 سارق در دو سرقت نافرجام منزل و خودرو با هوشیاری پلیس ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۴۷۸۲
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹

دستگیری 6 سارق با هوشیاری پلیس ملایرسرهنگ داود علی بخشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: 6 سارق در دو سرقت نافرجام منزل و خودرو با هوشیاری پلیس ملایر دستگیر شدند.

وی افزود: در راستای مبارزهقاطعانه با سارقان و مجرمین به دنبال کسب خبر از وقوع یک فقره سرقت خودروی سواری پراید، بلافاصله طرح مهار اجرا و مأمورین گشت کلانتری دقایقی پس از وقوع سرقت خودروی سرقتی را به همراه چهار نفر سرنشین و راننده مشاهده و آن را متوقف و نفرات را دستگیر می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر عنوان کرد: به دنبال این ماموریت، مامورین از وقوع یک فقره سرقت توسط فرد یا افرادی ناشناس از منزل شخصی با هویت معلوم مطلع شده که با استفاده از شگرد خاصی اقدام به بیهوش کردن صاحب منزل کرده و اقدام به ربودن انگشتر طلای وی می‌کند.

وی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی و انجام کار اطلاعاتی دقیق، تعداد دو نفر شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر می‌شوند که ضمن تشکیل پرونده هر 6 نفر تحویل مراجع قضایی شدند.

علی‌بخشی عنوان کرد: هوشیاری در مراقبت از اموال و افزایش ضریب امنیت و بازدارندگی در برابر وقوع جرائم همچنین عدم اعتماد به افراد بیگانه و هوشیاری در برخورد با هر گونه موارد مشکوک می‌تواند در جلوگیری از بروز اینگونه جرائم موثر واقع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات