خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۴۰ فقره سرقت داخل خودرو و دستگیری ۲ نفر در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۷۱۶۴
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵

دستگیری 2 نفر و کشف ۴۰ فقره سرقت داخل خودرو در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح با بیان اینکه به دنبال وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در شهر همدان تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به بررسی موضوع پرداختند، اظهار داشت: پس از مطالعه دقیق پرونده‌های موجود و تجزیه و تحلیل جرائم، مشخص شد تمام سرقت‌ها با شیوه و شگرد خاصی توسط سارق در مناطق مختلف شهر به وقوع پیوسته است.

وی بیان کرد: در این راستا با بازدید محل های سرقت، بازبینی دوربین های مداربسته که در بعضی از مناطق وجود داشت تصاویری از یک صحنه سرقت به دست آمد و بلافاصله تصویر سارق در اختیار کلانتری های سطح شهر همدان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: اکیپ گشت خودرویی پلیس آگاهی حین گشت‌زنی در شهر یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و دستگیر کرد.

وی ادامه داد: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی و در بازرسی بدنی از وی، تعدادی مدارک، فلش مموری و آلات سرقت کشف و با هماهنگی مرجع قضایی متهم تحت نظر قرار گرفت.

سردار کامرانی صالح عنوان کرد: در تحقیقات فنی و بازجویی های تخصصی، متهم به ۴۰ فقره سرقت داخل خودرو از قبیل ضبط و پخش، فلش، مدارک و وجه نقد اعتراف کرد.

وی گفت: متهم در اظهاراتش بیان کرد چون دارای سابقه کیفری هستم و قبل از این از طریق معرفی همدستانم دستگیر شده بودم تصمیم گرفتم این بار سرقت ها را به تنهایی انجام دهم تا به راحتی دستگیر نشوم.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: تمام محل های سرقت با راهنمایی نامبرده بازسازی، مالباختگان شناسایی و با حضور در پلیس آگاهی اعلام شکایت کردند.

وی بیان داشت: با راهنمایی متهم، یک نفر خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی، دستگیر و در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد.

سردار کامرانی صالح گفت: اموال تعدادی از مالباختگان به آنان تحویل و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات