فرمانده تیپ ۱۷۷ شهید نصراصفهانی تربت حیدریه:

ولایت مداری و دشمن ستیزی شهید صیادشیرازی بر همگان آشکار بود

فرمانده تیپ ۱۷۷ شهید نصراصفهانی تربت حیدریه گفت: ولایت مداری و دشمن ستیزی شهید صیادشیرازی بر دوست و دشمن آشکار بود
کد خبر: ۹۰۰۶۲۹۷
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ امیر سرتیپ دوم ستادحمیدرضا جعفری، در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت امیرسپهبد صیادشیرازی در تربت حیدریه که با حضور و استقبال مسئولین، نیرو‌های نظامی و انتظامی، بسیجیان و مردم شهیدپرور در محل مسجد جامع شهرستان تربت حیدریه برگزار شد ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمد به حاضران در مورد شخصیت شهید صیاد شیرازی اظهار کرد: شهید سپهبد صیاد شیرازی فرمانده‌ای با تقوا و بااخلاص بود.

وی با اشاره به شاخصه‌های ارزشی بسیار زیاد این شهید والامقام، افزود: ولایت مداری و دشمن ستیزی شهید صیادشیرازی برهمه دوستان و دشمنان انقلاب آشکار بود که همین فضائل وی باعث عاصی شدن دشمنان شده بود.

فرمانده تیپ ۱۷۷ شهید نصراصفهانی تربت حیدریه در ادامه دشمنان را درمقابل این همه اخلاص و ویژگی‌های مهم سردرگم توضیف نموده و افزود: همین ویژگی ارزنده شهید صیاد شیرازی کافی بود تا دشمنان و منافقین کوردل نقشه ترور این شهید والامقام را نیز اجرائی کنند.

امیر سرتیپ دوم ستاد جعفری درپایان خاطرنشان کرد: کینه منافقین از شکست در عملیات مرصاد بر این عناد و دشمنی افزود بطوریکه وقتی متوجه شدند نمی‌توانند در میدان واقعی با این شهید مقابله کنند دست به عملیات منافقانه زدند و این عنصر خدوم و انقلابی را به شهادت رساندند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها