خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان ملایر خبر داد

کلنگ‌زنی و افتتاح بالغ بر 420 میلیارد تومان پروژه طی سال گذشته در ملایر

فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: بالغ بر 420 میلیارد تومان پروژه طی هفته دولت و دهه فجر سال گذشته در شهرستان ملایر کلنگ زنی و افتتاح شد که این رشد بی‌سابقه نشان از تلاش‌ها و همراهی تمام دستگاه‌ها در سطح شهرستان ملایر بوده است.
کد خبر: ۹۰۰۴۳۳۲
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹

کلنگ‌زنی و افتتاح بالغ بر 420 میلیارد تومان پروژه طی سال گذشته در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالعظیم رضایی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان ملایر، ضمن تبریک سال جدید، اظهار داشت: باید از نو شدن طبیعت و نوروز که نقطه عطفی در طبیعت است درس بگیریم و از تجربیات گذشته بهره‌مند شویم و با امید و دید روشن به آینده نگاه کنیم.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به‌عنوان حمایت از کالای ایرانی، بیان داشت: در کشور ما و در شهرستان ملایر ظرفیت‌های بسیار بالایی وجود دارد که نتوانسته‌ایم به‌درستی از آن‌ها بهره ببریم و استفاده نماییم.

وی ادامه داد: حمایت از کالای ایرانی یکی از شاخه‌های اقتصاد مقاومتی است و این حمایت می‌تواند نجات‌دهنده اقتصاد کشور باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر خطاب به مدیران شهرستان تأکید کرد: باید در ادارات شهرستان از کالاهایی استفاده نماییم که در شهرستان ملایر تولید می‌شود و در صورت نبودن در شهرستان از دیگر نقاط تهیه شود.

وی افزود: در سال 96 هم در عرصه ملی و هم در سطح شهرستان دستاوردهای بسیار زیادی به دست آوردیم و برای این دستاوردها زحمات زیادی توسط همه دستگاه‌ها کشیده شده است.

رضایی به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال گذشته اشاره و عنوان کرد: بحمدالله انتخاباتی که در کشور برگزار شد بسیار پرشور و رقابتی بود و از همه جریان‌های سیاسی در این انتخابات شرکت نمودند و حمایت بسیار خوبی هم مقام معظم رهبری در جلسه تنفیذ از رئیس محترم جمهور داشتند.

وی گفت: امیدوارم در سال جدید باید با همدلی، اتحاد و آرامش بیش‌تر بتوانیم همچون گذشته توفیقات بیشتری را برای شهرستان رقم بزنیم و خدمات بیشتری را برای مردم شریف شهرستان داشته باشیم.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر به تعدادی از دستاوردها در سال 96 اشاره و اظهار کرد: ثبت ملی منبت ملایر گام بزرگی در رونق اقتصاد شهرستان بود که اثرات زیادی در حوزه‌های اقتصادی و گردشگری برای شهرستان داشت.

وی تصریح کرد: بالغ بر 420 میلیارد تومان پروژه طی هفته دولت و دهه فجر در شهرستان ملایر کلنگ زنی و افتتاح شد که این رشد بی‌سابقه نشان از تلاش‌ها و همراهی تمام دستگاه‌ها در سطح شهرستان ملایر بوده است.

رضایی یادآور شد: در دولت یازدهم دو روستا در کشور توانستند مجوز تبدیل‌ شدن به شهر را بگیرند که یکی از آن‌ها روستای اسلام‌آباد ملایر بود که به اسلامشهر آق گل تبدیل شد.

وی به توسعه راه‌آهن ملایر اشاره و عنوان کرد: راه‌آهن ملایر به کرمانشاه متصل شده و از طرفی نیز به راه‌آهن همدان نیز متصل خواهد شد و این ظرفیت وجود دارد تا ملایر به‌عنوان بندر خُشک معرفی شود و فعالیت کند.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر خطاب به مدیران دستگاه‌های شهرستان بیان داشت: باید تلاش کنیم تا جایی که ممکن است مشکلات مردم را رفع کنیم و اگر مشکل قانونی نیز در این زمینه وجود دارد بتوانیم به‌درستی مردم را قانع کنیم.

وی به ناآرامی‌های دی‌ماه در کشور و در شهرستان ملایر اشاره کرد و بیان داشت: با همدلی و هماهنگی که بین مسئولین شهرستان به‌خصوص اعضای شورای تأمین وجود داشت این ناآرامی‌ها به‌درستی مدیریت شد و علیرغم این‌که زمینه  برای بروز اتفاقات ناگوار مهیا بود خوشبختانه مشکل خاصی  در شهرستان ملایر رخ نداد.

رضایی تصریح کرد: داشته‌های ما در شهرستان ملایر بسیار زیاد است و این نام‌گذاری برای سال جدید فرصت بسیار خوبی است که بتوانیم هر چه بیشتر این داشته‌ها را شکوفا کنیم و بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: برای اولین بار در سال گذشته تراز اقتصادی دولت مثبت شد و این توفیق بسیار بزرگی است که کمتر به آن  است.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر بیان داشت: دو موضوع بسیار مهم در سال جدید در استان است که باید خود را آماده کنیم، یکی همدان 2018 و یکی هم اجلاس جهانی گردشگری در همدان است.

وی ادامه داد: باید از این فرصت بی‌نظیر بتوانیم برای توسعه و شناساندن شهرستان استفاده نماییم و ظرفیت‌ها و داشته‌های خود را عرضه کنیم.

رضایی به دو سال خدمت صادقانه محمد حامدی نژاد در کسوت معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری اشاره و تصریح کرد: ایشان 30 سال در حوزه های مختلف زیرمجموعه وزارت کشور فعالیت داشت و از تجربه بسیاری برخوددار است و بسیاری از توفیقاتی که در شهرستان داشته‌ایم مرهون زحمات ایشان است.

در پایان این مراسم از زحمات محمد حامدی نژاد در کسوت معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری ملایر تقدیر و تشکر شد و ایشان به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات