خبرهای داغ:
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی صورت گرفت؛

افتتاح هفتمین دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی شهرستان ملایر

هفتمین دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی شهرستان ملایر به نام «رسا گشت» با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۰۴۷۷۸
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲

افتتاح هفتمین دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی شهرستان ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، هفتمین دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی شهرستان ملایر به نام «رسا گشت» با مدیریت شیوا بیات امروز با حضور حامدی نژاد مشاور فرماندار ویژه شهرستان، علی خاکسار معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان، جلیلی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر،  فیضی مسئول انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان، ابوالقاسمی مدیرانجمن سفره خانه‌های سنتی و واحدهای بین راهی استان ، اصحاب رسانه، صدا و سیما و جمعی از فعالان گردشگری و مسئولان شهرستان افتتاح شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان در این مراسم اظهار داشت:  دفترخدمات مسافرتی و جهانگردی «رسا گشت» هفتمین دفتر شهرستان و پنجاهمین دفتر استان محسوب می‌شود که امروز افتتاح می‌شود.

علی خاکسار افزود: این دفتر با 50 میلیون تومان سرمایه ثابت و 100 میلیون تومان سرمایه درگردش چهار اشتغال مستقیم در شهرستان ایجاد می‌کند.

وی گفت: دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری وظیفه دارند تا با فراهم کردن زمینه ارتباطی با دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی داخل و خارج از کشور و با ایجاد تعامل و ارتباط بیشتر در راستای جذب گردشگران فعالیت کنند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان بیان کرد: دفاترخدمات مسافرتی به عنوان واسطه میان عرضه کننده و متقاضی نقش پررنگی در صنعت گردشگری ایفا می کنند.

وی فراهم کردن یک برنامه تور، رزرو جا برای مسافر در هواپیما یا تخت هتل را از وظایف دفاتر خدمات مسافرتی دانست و افزود: ارائه اطلاعات به عنوان یک مشاور برای بهتر گذارندن سفر گردشگران نیز از دیگر این وظایف است‌.

خاکسار تصریح کرد: ما از دفاتر انتظارداریم که رایزنی لازم برای ورود مسافربه داخل شهرستان و استان را انجام بدهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات