خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

جذب پزشکان فوق تخصص از ضرورت‌های شهرستان ملایر

  نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای آنژیوگرافی و پلی‌کلینیک تخصصی تامین اجتماعی ملایر بر تعامل و ورود اوقاف در این زمینه تاکید کرد و گفت: یکی از ضرورت‌های شهرستان جذب پزشکان فوق تخصص است.
کد خبر: ۹۰۰۰۹۸۰
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵

جذب پزشکان فوق تخصص یکی از ضرورت‌های شهرستان ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام احد آزادیخواه در مراسم افتتاح وسایل و تجهیزات اهدایی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر به بیمارستان امام حسین(ع) با تقدیر از این عمل اظهار داشت: این اقدام یک کار ماندگار است که امیدواریم این اقدامات مستمر باشد.

وی با بیان اینکه طی سال‌های آینده آب‌رسانی از سد کلان برای ملایر انجام خواهد شد، بر بحث توجه به بهداشت در زمینه آب نیز تاکید کرد و گفت: سلامت مردم امری مهم است که مسئولان باید به آن توجه کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی همچنین به پیگیری‌های صورت گرفته برای آنژیوگرافی و پلی‌کلینیک تخصصی تامین اجتماعی ملایر بر تعامل و ورود اوقاف در این زمینه نیز تاکید و خاطرنشان کرد: یکی از ضرورت‌های شهرستان جذب پزشکان فوق تخصص است.

وی همچنین بر توجه به هتلینگ بیمارستان امام حسین(ع) نیز تاکید کرد و افزود: با توجه غیر قابل توصیف بودن سرعت کار در حوزه بهداشت و درمان شهرستان  امیدواریم این اقدامات  و تلاش‌ها ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات