خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

راه مقابله با نیرنگ‌های دشمنان آگاهی از حیله‌های آنها و اتحاد ملت است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: تنها راه مقابله با نیرنگ‌های دشمنان اتحاد ملت باهم و آگاهی مسئولین و مردم به حیله‌های دشمن است.
کد خبر: ۹۰۱۰۴۱۷
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲

راه مقابله با نیرنگ‌های دشمنان اتحاد ملت و آگاهی از حیله‌های دشمن استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نشست سیاسی در سپاه ناحیه همدان با موضوع مسائل سیاسی روز با سخنرانی حجت‌الاسلام دکتر فلاح برگزار شد.

حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: دشمن در صدد ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: دشمنان از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی تلاش می‌کنند تا با برجسته کردن دوران حکومت پهلوی و مشکلات اقتصادی مردم در عصر حاضر، نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند و چنین وانمود کنند که مردم در مقابل نظام قرار گرفته‌اند در حالی که با وجود دشمنی دشمنان کینه‌توز خارجی و داخلی، پشتیبانی و حمایت مردم دلیل قوت و قدرت نظام است.

این استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: در حال حاضر تلگرام بزرگ‌ترین ابزار دشمن در راستای پیشبرد اهداف خود در کشور است و با بزرگ کردن مسائل اجتماعی و مسائل کوچک جامعه، مانند حمایت و طرفداری از قاتلان و سارقان، بزرگ کردن اعتراضات مردمی، دعوت از اقشار مختلف جامعه به بهانه‌های گوناگون به تظاهرات و... از طریق کانال‌هایی مانند آمدنیوز و... درصدد تقابل بین ملت و حاکمیت هستند.

وی عنوان کرد: تنها راه مقابله با نیرنگ‌های دشمنان اتحاد ملت باهم و آگاهی مسئولین و مردم به حیله‌های دشمن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات