خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان نهاوند عنوان کرد

لزوم فرهنگ‌سازی برای مصرف کالای ایرانی

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: با فرهنگ‌سازی درست می‌توانیم مردم عزیز را به مصرف کالای ایرانی به جای کالای خارجی تشویق کنیم.
کد خبر: ۹۰۰۵۶۴۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴

لزوم فرهنگ‌سازی برای مصرف کالای ایرانیبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کریم حمیدوند امروز در اولین جلسه شورای اداری شهرستان در سال 97 که در سالن اندیشه مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه همدان به‌عنوان مقصد گردشگری سال 2018 معرفی شده است، جا دارد با تلاش مضاعف، نهاوند را که جایگاه ممتاز و ویژه‌ای از لحاظ شرایط جذب گردشگران دارد، بیشتر بشناسانیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در نوروز امسال بیش از 220 هزار نفر از اماکن دیدنی و گردشگری شهرستان نهاوند بازدید کرده‌اند، افزود: با تلاش و کوشش و برنامه ریزی که در سطح شهرستان شده شاهد تحول در بحث گردشگری شده‌ایم.

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: با توجه به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری، با فرهنگ‌سازی درست می‌توانیم مردم عزیز را به مصرف کالای ایرانی به جای کالای خارجی تشویق کنیم.

وی افزود: تولیدکنندگان ما باید با بالا بردن کیفیت محصولات خود، این علاقه‌مندی را در بین مردم افزایش دهند و ما نیز به‌عنوان نمایندگان دولت باید زمینه‌های مورد نیاز را برای تولیدکنندگان فراهم کنیم و موانع تولید کالای ایرانی را برطرف کنیم.

حمیدوند با بیان اینکه این مهم با برنامه‌ریزی مدون عملی خواهد شد، گفت: هر چقدر کار کنیم، در مقابل خدمت این مردم، بسیار اندک است چراکه همه ما مدیون مردم و نظام و انقلاب هستیم.

وی با اشاره به اینکه از مدیران جدید انتظار داریم برای تحقق وعده‌ها، بیشتر تلاش کنند، ابراز داشت: تعامل و همکاری بین دستگاه‌ها می‌تواند زمینه فعالیت بیشتر را به وجود آورد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پایان این جلسه ضمن معارفه حسین پور به عنوان شهردار جدید نهاوند از زحمات یوسفیان شهردار سابق نهاوند و همچنین احمدعلی زمانیان سرپرست شهرداری نهاوند تقدیر شد.

همچنین در این جلسه لیلا ظفری به عنوان رئیس اداره پست نهاوند معرفی و از خدمات محمد سرمیلی رئیس سابق پست قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات