مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی خبرداد:

تشرف بالغ بر ۳۳ هزار زائر خارجی به بقاع متبرکه خراسان رضوی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: طرح آرامش بهاری در ۱۲۹ بقعه متبرکه خراسان رضوی در حال برگزاری است و که از ابتدای طرح تا پایان روز ۵ فروردین ۳۳ هزار و ۸۶۲ زائر خارجی به بقاع متبرکه استان مشرف و از برنامه‌های فرهنگی آن بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۹۰۰۳۰۲۷
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶
حجت الاسلام محمد احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با اشاره به استقبال زائران از اجرای آرامش بهاری در بقاع متبرکه بیان کرد: طرح آرامش بهاری از ۲۵ اسفندماه لغایت ۱۵ فروردین در ۱۲۹ بقعه متبرکه امامزادگان استان اجرا می‌شود و متولیان بقاع با اجرای برنامه‌های فرهنگی و خدمات رفاهی، پذیرای زائران داخلی و خارجی هستند.

وی افزود: ۹۳۵ هزار و ۸۸ زائر تاکنون به بقاع متبرکه مشرف شدند که از این تعداد ۹۰۱ هزار و ۲۱۳ زائر ایرانی و ۳۳ هزار و ۸۶۲ زائر خارجی هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی اظهار کرد: ۲۵ اسفند تا ۵ فروردین ۷۶ هزار و ۱۶۶ زائر در واحد‌های اقامتی برخی بقاع متبرکه و حسینیه‌های زیر پوشش اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اسکان یافتند.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه خراسان رضوی گفت: اقامه نماز جماعت، سخنرانی، مراسم تحویل سال، خیمه‌های معرفت، مشاوره وقف، غرفه کودک، مشاوره اعتقادی و خانوادگی، نمایشگاه‌های فرهنگی، برگزاری مسابقه فیلم و عکس، برگزاری برنامه‌های مناسبتی، از جمله برنامه‌هایی است که در قالب طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه در حال اجراست.

حجت الاسلام احمدزاده تعداد بازدیدکنندگان از خیمه معرفت را بیش از ۱۵۰ هزار نفر عنوان کرد و گفت: در خیمه معرفت خدماتی، چون مشاوره وقف، غرفه کودک، سخنرانی، مشاوره خانوادگی و اعتقادی به زائران بقاع متبرکه ارائه می‌شود.

وی افزود: تاکنون یک هزارو ۹۹۶ مسابقه فرهنگی، یک هزار و ۱۴۹ نوبت اقامه نماز جماعت در بقاع متبرکه و امامزادگان برپا شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها