رئيس عقيدتي سياسي ناجا:

رضایت‌مندی مردم برای ناجا یک هدف مهم و سرمایه اجتماعی است

رئيس عقيدتي سياسي ناجا گفت: رضایت‌مندی مردم برای ناجا یک هدف مهم است و به عنوان یک سرمایه اجتماعی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۲۸۲۹
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام ابوتراب بهرامی بعد از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: سال گذشته ناجا با حضور در بسیاری از برنامه‌های اجتماعی از جمله نوروز، انتخابات ریاست جمهوری و اغتشاشات اخیر با تدبیر و عمل مدبرانه ،خوش درخشید.

وی افزود : نیروی انتظامی از 26 اسفند با تمام قوا آماده شده تا مردم به راحتی و آرامش، تعطیلات نوروزی را بدون هیچ مشکلی سپری کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با بیان این که رضایت‌مندی مردم برای ناجا یک هدف مهم و سرمایه اجتماعی محسوب می‌شود، عنوان کرد: دمردم از ناجا انتظار تولید امنیت دارند و ناجا نیز با استفاده از همه امکانات خود برای ایجاد این امنیت تلاش می‌کند.

بهرامی ادامه داد: به برکت فرماندهان و کارکنان حزب‌الهی، ناجا امروز همه ناملایمات را تحمل می‌کند تا در فضای جامعه نارضایتی ایجاد نشود هر چند مردم توقع دارند نیروی انتظامی نیروی کارآمد و تاثیرگذار در جامعه باشد.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال 97 به نام حمایت از کالای ایرانی، بیان کرد: هماهنگی، همدلی و عزم همه سازمان‌های دخیل در امر مبارزه با کالای قاچاق، نویدبخش دستاوردی خوب برای جامعه، اقتصاد کشور و خط و نشانی برای قاچاقچیان در سال جدید خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات