معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: مبارزه با قاچاق کالا را به شکل مسنجم دنبال می‌کنیم تا با ریشه‌کنی این پدیده، ضمن کمک به اقتصاد کشور و اشتغال، به حمایت از کالاهای ایرانی نیز کمک کرده‌ باشیم.
کد خبر: ۹۰۰۲۴۲۰
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، ایوب سلیمانی ظهر امروز در بازدید از قرارگاه نوروزی امام علی (ع) استان بوشهر اظهار داشت: هر چند سال گذشته در راستای اجرایی‌شدن اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال تلاش‌های گسترده‌ای توسط ناجا انجام شد اما امسال نیز برای حمایت از کالاهای ایرانی تلاشمان را در این بخش مضاعف‌تر می‌کنیم.

وی افزود: در این راستا، مبارزه با قاچاق کالا را به شکل مسنجم دنبال می‌کنیم تا با ریشه‌کنی این موضوع، ضمن کمک به اقتصاد کشور و اشتغال، به حمایت از کالاهای ایرانی نیز کمک کرده‌ باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده ناجا تصریح کرد: یکی از مهمترین افتخارات پلیس، اعتمادی است که مردم به این نیرو پیدا کرده‌اند که در اغتشاشات سال گذشته نیز همگان شاهد بودند که چگونه مردم از عملکرد پلیس با آن سعه‌صدر و اقتدار به نیکی یاد کردند.

سلیمانی بیان کرد: کسب تجارب در کنار مدیریت مناسب سبب شده که پلیس روز به روز از یک اعتماد به نفس و هوشمندی مناسب‌تری برخوردار شود و بتواند ضمن جلب حمایت گسترده مردم، به خوبی اقدام به تامین امنیت مردم در سطح جامعه کند.

وی یادآور شد: البته دولت، مجلس و ستاد کل نیروهای مسلح نیز به دنبال حمایت و تقویت از نیروی انتظامی است که به دنبال این هستیم تا این نوع حمایت‌ها را با ارتقاء شاخص‌های امنیت در جامعه بدون جواب نگذاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها