معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: پیچیدگی‌های فضای مجازی و تهدیدهایی که افراد را در برگرفته، نیازمند تعاریف دیگری برای مقابله با این تهدیدات است که به دنبال این هستیم که با ارتقاء و تقویت پلیس در فضای مجازی برای مقابله با جرائم سایبری، این تهدیدات را خنثی کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۲۲۶۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، ایوب سلیمانی صبح امروز در نشست با فرماندهان انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای حفاظت از مرزهای جمهوری اسلامی ایران و در جهت ارتقاء سطوح مختلف امنیتی، به روزرسانی و تقویت تجهیزات مناسب را در دو مجموعه انتظامی و مرزبانی به عنوان اولویت‌های ویژه در سال جاری دنبال می‌کنیم.

وی افزود: هر چند امنیت خوبی در نقاط مرزی کشور پابرجاست اما سعی ما این است که ضمن تثبیت شرایط مطلوب کنونی، با رصد مناسب هرگونه توطئه و التهاب جدید را خنثی و به دشمن اجازه نفوذ داده نشود.

معاون هماهنگ‌کننده ناجا تصریح کرد: بر اساس نظرسنجی‌های میدانی و آن چیز که در بطن جامعه قابل توجه است اعتمادی است که مردم به پلیس دارند و این اعتماد خود در تامین امنیت به کمک پلیس آمده است.

سلیمانی عنوان کرد: این اعتماد برای پلیس به عنوان یک سرمایه اجتماعی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که می‌تواند در افزایش بیشتر توان پلیس برای مقابله با فسادهای مختلف تاثیرگذار باشد.

وی با تاکید بر این که موضوع امنیت فراسازمانی و حتی فراملی است، گفت: وقتی تک تک افراد جامعه خود را برای ایجاد امنیت مسئول بدانند و دستگاه‌های مرتبط با مقوله فرهنگ و امور اجتماعی نیز به وظایف خود عمل کنند، نیروی انتظامی می‌تواند به عنوان یک هسته مرکزی برای تولید امنیت عمل کند.

معاون هماهنگ‌کننده ناجا یادآور شد: از جمله مهمترین وظیفه پلیس در جامعه را حفظ امنیت و آرامش برای همگان، کمک به ایجاد نظم و آسایش و حراست از ارزش‌های انقلاب می‌دانیم.

سلیمانی با اشاره به گستردگی فضای مجازی و وجود افراد با سنین مختلف در این فضا، بیان کرد: پیچیدگی‌های فضای مجازی و تهدیدهایی که افراد را در برگرفته، نیازمند تعاریف دیگری برای مقابله با این تهدیدات است که به دنبال این هستیم که با ارتقاء و تقویت پلیس در فضای مجازی برای مقابله با جرائم سایبری، این تهدیدات را خنثی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات