فرمانده انتظامی استان بوشهر:

امر به معروف نقش عمده ­ای در مأموریّت­ های ناجا دارد

فرمانده انتظامی استان بوشهر در جلسه هم ­اندیشی و تعامل با مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر این استان گفت: انجام امر به معروف و نهی از منکر نقش عمده و بسزایی در مأموریّت­ های نیروی انتظامی دارد.
کد خبر: ۸۹۷۰۳۴۵
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ خلیل واعظی با اشاره به ضرورت انجام امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار کرد: برای انجام این فریضه مهم لازم است در ابتدا جامعه هدف خود مانند مدارس، دانشگاه ­ها و اصناف و ... را مشخص کرده و سپس معروف ­ها و منکرهای این جوامع را شناسایی و برنامه ­ریزی کنیم تا بتوانیم معروف ­ها را برجسته و منکرات را از بین ببریم.

وی تصریح کرد: شناسایی ظرفیّت ­های موجود یکی از مواردی است که لازم است ما آن­ ها را شناسایی کنیم و بیش از گذشته در کنار هم قرار بگیریم تا بتوانیم در این زمینه به موفقیّت ­های لازم دست پیدا کنیم.

فرمانده انتظامی استان تأکید کرد: مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان مجموعه بسیار خوبی است که در این زمینه می­ تواند با معاونت اجتماعی، پلیس راهنمایی و رانندگی، امنیت اخلاقی، مبارزه با مواد مخدر و سایر بخش ­های نیروی انتظامی تعامل مناسبی داشته و با همدیگر روی موضوعات و محورهای گوناگون تمرکز کرده و برنامه ­ریزی­ های مناسب را انجام دهند.

سرهنگ واعظی خاطرنشان کرد: توفیق مجمع امر به معروف و نهی از منکر در برنامه ­های خود در مأموریّت­ های نیروی انتظامی نقش عمده­ ای دارد چرا که بخش عمده­ ای از مأموریّت­ های این نیرو در ارتباط با مردم انجام می ­شود.

امر به معروف نقش عمده ­ای در مأموریّت­ های ناجا دارد

لازم به ذکر است این جلسه با حضور مسئول و جمعی از اعضا مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان و مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه امام صادق (ع) برگزار شد.

امر به معروف نقش عمده ­ای در مأموریّت­ های ناجا دارد

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار