نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار جمعی از مدیران سپاه امام صادق (ع) ضمن تقدیر از سپاه استان جهت تلاش های صورت گرفته در سال گذشته گفت: سپاه یکی از ارکان اقتدار نظام است.
کد خبر: ۹۰۰۴۶۴۲
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: در سطح ملی و فراملی این سپاه است که در عرصه های مختلف تجلی و طلوع می‌کند و مایه اقتدار و افتخار آفرینی برای نظام می شود.

ایشان با بیان اینکه تضعیف سپاه مایه انکسار نظام خواهد بود، تصریح نمود: تقویت و حمایت از سپاه، واجب شرعی و تضعیف آن حرام است.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، افزود: در طی این چهل سال فراز و نشیب های مختلفی در همه عرصه ها مشاهد کردیم و جهان استکبار نیز با تمام توان، دانش، تجربه و امکانات علیه نظام فعال شد اما این انقلاب ماندگار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: بزرگترین پیروزی انقلاب ما این است که جهان استکبار چهل سال تلاش کرد این انقلاب نباشد اما این انقلاب ماندگار شد.

ایشان ماندگاریِ چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران را نشان از اقتدار و پیروزی این انقلاب عنوان نموده و بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران چهل سال بر آرمان ها، ارزش ها و شعارهای خود پافشاری کرد و هنوز نیز این آرمان ها و شعارها وجود دارد بلکه عمیق‌تر شده و آرمان های جدیدی نیز اضافه شده است.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: این پافشاری و پایداری بر آرمان ها و ارزش ها موجب این می شود که یک نظام در چهل سالگی به آن بعثت الهی و به آن قوام شخصیتی خود برسد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ما با چهل سالگی انقلاب، آثار و برکات و تاثیرات انقلاب را آغاز می کنیم، ادامه داد: ما از امسال وارد عرصه ارائه انقلاب می شویم همانطوری که حضرت خاتم النبیاء (ص) چهل سال در فضای تربیت الهی قرار گرفت و در چهل سالگی تجلی پیدا کرد.

ایشان در بخش دیگری از بیانات خود افزود: یکی از نکات مهمی که مقام معظم رهبری بسیار بر آن تأکید دارد حوزه امنیت و اقتدار دفاعی نظام است که الحمد الله در عرصه های مختلف نظامی به درجه ای رسیده ایم که نظام جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای نیروهای مسلح جهان دارای موقعیت بسیار فوق العاده ای است.

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه با اشاره به حوزه اقتصاد اظهار داشت: اقتصاد تنها مدیریت معاش نیست بلکه حوزه حیات انسان است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه اقتصاد یک منظومه به هم مرتبط است، تصریح نمود: اقتصاد یک شبکه بسیار قوی و مرتبط با همه امور است.

ایشان ادامه داد: یکی از مهمترین نکاتی که در حوزه منظومه اقتصاد وجود دارد حمایت از کالاهای داخلی است که مقام معظم رهبری امسال را به این نام نامگذاری کردند.

آیت الله صفایی بوشهری تأکید نمود: حمایت از کالاهای داخلی نه تنها به معنی مصرف کردن بلکه به معنای حمایت از این منظومه است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مسئولان در رابطه شعارهای سال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری می شود به صورت شعاری برخورد نکنند، تأکید نمود: در رابطه با حمایت از کالای ایرانی نیازمند یک جهاد هم از طرف مسئولین و هم مردم هستیم و اگر می خواهیم که یک مملکتی سربلند داشته باشیم باید همه مسئولان و مردم جهادی و بسیجی وار عمل کنند.

منبع: دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

ارسال نظرات