خبرهای داغ:
رئیس کل دادگستری فارس با بیان اینکه متخلفین چهارشنبه آخر سال تاپایان تعطیلات نوروز بازداشت خواهند بود اعلام کرد: سارقین و مرتکبین جرایم امنیتی مرخصی نوروزی ندارند.
کد خبر: ۸۹۹۸۴۶۵
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، علی القاصی مهر ظهر شنبه در نشست خبری مقابله و پیشگیری از جرائم خاص از جمله چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: مخالفتی با شادی مردم نداریم اما برای برهم‌زنندگان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کنیم و بازداشت شدگان این ایام تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت خواهند بود.

مقام عالی قضایی فارس تصریح کرد: امروز عوامل ضدانقلاب به دنبال تحریک و ترغیب جوانان هستند تا آنها را به کف خیابان بکشانند و از هیجانات آنان به سود خود بهره برند.

القاصی مهر ضمن بیان اینکه در ایام چهارشنبه آخر سال ممکن است یک فعل شامل مضامین متعدد جرم شود تأکید کرد: شهروندان در چند ساعت چهارشنبه آخر سال احساسات خود را کنترل و مراقب فرزندان خود باشند تا مشکلی غیر قابل جبران برای آنها روی ندهد.

وی اختصاص شعبات ویژه برای رسیدگی به پرونده متهمین این ایام را از اقدامات دادگستری فارس برای حفظ آرامش و امنیت مردم برشمرد و تصریح کرد: وظیفه دستگاه‌های حاکمیتی برقراری نظم و امنیت و آرامش است و هر اقدامی در این راستا لازم باشد انجام خواهیم داد.

رئیس کل دادگستری فارس با تأکید بر اینکه با هرگونه حرکت ضدامنیتی به شدت برخورد خواهیم کرد، اظهار داشت: به مرتکبین جرایم امنیتی و همچنین سارقین در طول ایام تعطیلات نوروز اجازه مرخصی نخواهیم داد.

القاصی مهر در ادامه با اعلام اینکه هیچ برنامه سازماندهی شده از طرف ارگانهای دولتی در چهارشنبه آخر سال پیش‌بینی نشده و فراخوان‌های فضای مجازی قطعا برای برگزاری برنامه قطعا از طرف ضدانقلاب خواهد بود تأکید کرد: مردم به هوش باشند کسانی می‌خواهند از اعتمادشان به نفع خود سوءاستفاده کنند. پس گول این فراخوان‌ها و هیجانات مقطعی را نخورند.

وی تأکید کرد: از آنجا که از طریق رسانه‌ها و صداوسیما هشدارهای لازم را داده‌ایم، پس با این جرایم که جزء جرایم خاص و امنیتی محسوب می‌شود به شدت برخورد می‌کنیم و جای هیچ چشم‌پوشی باقی نمی‌ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار