فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهد خبر داد:

اعزام ۱۵ دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور

فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم از اعزام ۱۵ دستگاه اتوبوس از این ناحیه به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب کاروان راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۵۸۹۶
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
سرهنگ دوم پاسدارمحمدمدرسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ درباره اعزام کاروان‌های راهیان نور سپاه ناحیه میثم اظهار داشت: امسال از بازه زمانی ۱۹ اسفند لغایت ۱۲ فروردین ۱۳۹۷، در حوزه‌هاو پایگاه‌های تابعه حدود ۱۵ دستگاه اتوبوس، بسیجیان خواهر و برادر وخانواده‌هایشان به سفر زیارتی راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به دیدار سال گذشته دست‌اندرکاران راهیان نور با مقام معظم رهبری، گفت: ایشان نسبت به مقوله‌های «کمیت»، «کیفیت»، «عدم تحریف» و «تاثیرگذاری» راهیان نور تاکید ویژه‌ای داشتند.

وی به استناداز فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: «آنچه امروز جوانان ما با این حرکت معنوی و فرهنگی در قالب کاروان‌های راهیان نور در میادین دفاع مقدس بدست می‌آورند در هیچ کتاب و دانشگاهی بدست نخواهند آورد» و به همین خاطر مقام معظم رهبری مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را زیارتگاه خواندند و فرمودند «این سنت بسیار ستودنی و حرکت با برکت که از چند سال پیش در قالب کاروان راهیان نور آغاز شده، باید همچنان ادامه یابد.».

وی در پایان مسابقه کتابخوانی، پرسش وپاسخ مسائل دینی، مسابقات فرهنگی، سخنرانی درمباحث خانواده، سبک زندگی وخاطرات شهدا، دشمن شناسی و برگزاری دعا و مناجات را ازجمله برنامه‌های در نظرگرفته شده این اردو معرفی کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها