خبرهای داغ:
مسئول بسیج ادارات، کارگری و کارمندی سپاه ناحیه بهار عنوان کرد

بصیرت‌افزایی در جامعه اولویت اصلی بسیج کارگری و کارمندی

فرمانده بسیج کارگری و کارمندی سپاه ناحیه بهار گفت: اولویت اصلی بسیج کارگری و کارمندی بالا بردن سطح بصیرت سیاسی و اعتقادی است.
کد خبر: ۸۹۹۳۶۵۲
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

بصیرت‌افزایی در جامعه اولویت اصلی بسیج کارگری و کارمندیسرهنگ امین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به اقدامات بسیج ادارات، کارگری و کارمندی سپاه ناحیه بهار اظهار داشت: برگزاری نشست‌های سیاسی و اعتقادی در طول سال برای اعضای بسیج کارگری و کارمندی جزء برنامه‌های اصلی و محوری است.

وی گفت: اولویت اصلی بسیج کارگری و کارمندی بالا بردن سطح بصیرت سیاسی و اعتقادی است که در این راستا هر ساله برنامه‌های متنوعی را در دستور کار دارد و اجرایی می‌کند.

مسئول بسیج ادارات، کارگری و کارمندی سپاه ناحیه بهار افزود: بیشترین پایگاه‌های مقاومت بسیج کارگری در شهرک صنعتی بهاران فعالیت دارند و اکثریت این پایگاه‌ها در خصوص ارتقاء سطح بینش و آگاهی‌های سیاسی و اعتقادی در طول هفته برنامه‌های خوبی را  با استفاده از اساتید مجرب برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه سرکشی از خانواده معظم شهدای کارگری و کارمندی در طول سال مستمر انجام می‌گیرد، گفت: اعزام اعضای بسیج کارگری و کارمندی به راهیان نور و غرب کشور و برگزاری کلاس‌های امر به معروف و نهی از منکر و ارشاد نیز از برنامه‌های فرهنگی اجرایی است.

ابراهیمی با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا به همت بسیج ادارات بهار ابراز داشت: برگزاری یادواره شهدای کارخانه قند همدان یک برنامه محوری بود که امسال برگزار شد.

وی به نقش بسیج کارگری و کارمندی در خصوص حس انسان دوستی در جامعه اشاره کرد و گفت:  امسال در حادثه زلزله کرمانشاه چهار کامیون کمک‌های‌ مردمی در قالب مواد غذایی و البسه و چادر و کانتینر برای زلزله‌زدگان ارسال شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات