خبرهای داغ:
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان همدان:
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان همدان گفت: در تمام برهه‌ها دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب هستند.
کد خبر: ۸۹۹۳۷۸۱
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸

دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان،  علی اصغر ناظری پور امروز در  جلسه ستاد پشتیبانی و هماهنگی  اردوی راهیان نور شهرستان همدان با اشاره به آرمان‌های متعالی انقلاب، جوانان انقلابی را حافظ این آرمان‌ها دانست و  اظهار داشت: دفاع مقدس همایش شکوه و عظمت ملت سرافراز ایران اسلامی بود.

وی دفاع مقدس را صحنه رشادت‌ها، ایثار، فداکاری و مجاهدت رزمندگان دانست و عنوان کرد: این مقطع از تاریخ پر فراز و نشیب جمهوری اسلامی ایران نمایی از همبستگی  ملی، وحدت، اتحاد و همدلی اقوام و گروه‌های مختلف کشور بود که به ندای امام(ره) لبیک گفته و از انقلاب، ارزش‌ها و کشور جانانه دفاع کردند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان همدان با بیان اینکه ملت ایران همواره در دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب و شهدا در تمام صحنه حضور دارند، گفت: در استان همدان در جریان انتخابات بیش از 70 درصد مردم آگاهانه پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و از انقلاب دفاع کردند.

وی با اشاره به اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر در کشور ابراز داشت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن پشتوانه محکم برای انقلاب است.

ناظری‌پور تصریح کرد: طی ماه‌های اخیر دشمنان نظام اقدام به ناامید کردن مردم از نظام، انقلاب و امنیت کشور کرده و دلشان را به وجود ناآرامی‌ها در کشور خوش کرده بودند که می‌توانند مردم را از نظام و ارزش‌ها جدا کنند اما حضور آگاهانه مردم بصیر در راهپیمایی 22 بهمن تمام تحلیل‌های دشمنان را با شکست مواجه کرد.

وی با بیان اینکه در تمام برهه‌ها دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب هستند، گفت: مردم فهیم و آگاه  ایران خوب می‌دانند که امنیت پایدار کشور در این منطقه بی ثبات مدیون جانفشانی و رشادت‌های رزمندگان است که باید آن را ارج نهاد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان همدان اضافه کرد: مردم ایران در تمام صحنه‌ها حضوری فعال و موثر دارند که جای تشکر دارد و وظایف مسئولین را در راستای حل مشکلات مردم  بیشتر می کند که البته  تلاش مسئولین بیشتر است و ممکن است بدعهدی و حواشی نیز باشد اما مسئولین در این زمینه تلاش می‌کنند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اثربخشی و تاثیرگذاری اردوهای راهیان نور اظهار داشت: مناطق جنگی صحنه‌هایی از ایستادگی و مجاهدت رزمندگان را نشان می دهد  که حکمت امروز است و یادآوری می کند که امنیت امروز مدیون همین ایستادگی‌ها و رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس است.

ناظری‌پور با تاکید بیان اینکه وجود امنیت پایدار در کشور مدیون ایستادگی و رشادت رزمندگان است،  بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پرداخت و عنوان کرد: باید این رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و از خودگذشتی‌ها را ارج نهاد و از دستاوردها به خوبی حافظت کرد.

وی از راهیان نور به عنوان فرصتی  مناسب در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس یاد کرد و افزود: این برنامه هر ساله برگزار می شود و دستگاه‌های دولتی نیز به سهم خود از آن حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

 معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان همدان ضمن تقدیر از دستگاه‌هایی که در سال‌های گذشته از برگزاری اردوهای راهیان نور پشتیبانی کرده بودند، یادآور شد: باید زیرساخت‌های لازم برای برگزاری گسترده راهیان نور آماده شود چراکه این برنامه برای جوانان جذاب و تأثیرگذار و یک برنامه فناوری نوین فرهنگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات