دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: ایران بزرگترین طرح آمریکا در منطقه مبنی بر تجزیه کشورهای اسلامی، در مقابل هم قرار دادن آنها و غارت کردن اموال این کشورها را ناکام گذاشت.
کد خبر: ۸۹۹۲۲۴۱
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳

ایران بزرگترین طرح آمریکا در منطقه را ناکام گذاشتبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پرویز سروری در سخنرانی پیش از خطبه این هفته شهر همدان بیان داشت: دشمنان نظام اسلامی در ناآرامی‌های اخیر، سعی در گسترش آن داشتند و اگر بصیرت مردم نبود کشور با خسارت های جدی مواجه می شود.

وی افزود: آمریکایی ها در تلاش هستند تا با سیاه نمایی مفرط درباره شرایط ایران و با بزرگ نمایی مشکلات این کشور را ناکارآمد جلوه دهند.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: دشمنان با تحریک دراویش سعی کردند در داخل کشور اذهان مردم را به این متوجه کنند در داخل کشور هر روز اعتراض و اغتشاش است و این را القا کنند که ایران که نقطه قوت آن امنیت است دیگر امن نیست.

وی افزود: امن بودن ایران با وجود تنوع قومیت، مذهب و عقاید سیاسی و شرایط کشورهای منطقه موجب حیرت دشمنان شد و در این راستا برنامه های پیچیده ای برای ناامن کردن ایران طراحی کردند.

سروری ادامه داد: دشمنان با برنامه ریزی دقیق و ایجاد آشوب کوچک، زمینه را برای نآارامی های وسیع تر، ضربه زدن به امنیت و فراهم کردن زمینه ناکارآمدی نظام مهیا کردند تا بگویند ایران قادر نیست نا آرامی ها را کنترل کند.

وی گفت: آمریکا قدرت دریایی، هوایی و زمینی برتر جهان را دارد ولی ایران در چهار دهه با اتکا به قدرت الهی در همه عرصه ها به آمریکا ضربه سختی وارد کرده است.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی در جریات انقلاب و پس از آن به قدرت غربی و شرقی تکیه نکرد اما با وجود تحریم و توطئه های مختلف ملت ایران با اتصال قدرت لایزال الهی پیروز شد.

وی گفت: ایران بزرگترین طرح آمریکا در منطقه مبنی بر تجزیه کشورهای اسلامی، در مقابل هم قرار دادن آنها و غارت کردن اموال این کشورها را ناکام گذاشت.

سروری راه اندازی گروهک داعش را دیگر ترفند استکبار دانست و اضافه کرد: ایران با مقاومت اسلامی توانست نطفه داعش را درون خود خفه کند و اجازه ندهد این گروهک شکل بگیرد هر چند هم اینک برای نزدیک کردن داعش به ایران این گروهک را به افغانستان منتقل کردند.

وی بیان کرد: طرح آمریکا برای انتقال پایتخت از تلاویو به بیت المقدس نیز ناکام ماند و حتی حامیان استکبار با این طرح همراهی نکردند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات