خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

یادواره شهدا تجدیدعهد و پیمان با آرمان‌های شهدا و امام(ره) است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: یادواره شهدا برای تجدیدعهد و پیمان با آرمان‌های شهدا، امام(ره) و رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۳۳۷۲
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳

یادواره شهدا برای تجدیدعهد و پیمان با آرمان‌های شهدا و امام(ره) استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مصطفی رستمی در یادواره شهدای دانش‌آموز همدان اظهار داشت: قرآن کریم می‌فرماید آنان که درراه خدا شهید می‌شوند را کشته مپندارید چراکه آن‌ها زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی ‌دارند.

وی با قدردانی از برگزارکنندگان یادواره شهدای دانش‌آموزی مدرسه شهید «حمیدرضا رضوانیان» بیان کرد: هدف از برگزاری یادواره شهدا ادای دین به افرادی است که جان خود را در مسیر اسلام و انقلاب فدا کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، ابراز کرد: همان‌طور که در زمان جنگ و فتنه‌ها جوان‌های ما برای دفاع از اسلام و انقلاب احساس تکلیف کرده و در میدان‌های نبرد حاضر شدند، امروز همان احساس تکلیف سبب شده تا دانش‌آموزان اقدام به برگزاری یادواره برای آن‌ها کنند.

وی با تشریح اهداف و دلایل حضور مدافعان حرم در جبهه مقاومت گفت: اگرچه دفاع از مظلومان و مستضعفان و همچنین جبران خوبی‌های کشور سوریه به ما در 8 سال دفاع مقدس را نمی‌توان نادیده گرفت اما مدافعان ما برای دفاع از حریم آل الله راهی این کشور شدند.

رستمی با اشاره به جنایات گروه‌های تکفیری در سوریه و عراق افزود: یادواره شهدا برای تجدیدعهد و پیمان با آرمان‌های شهدا، امام(ره) و رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود تا بدین‌وسیله بگوییم ‌همان‌طور که گذشتگان ما اجازه ندادند دشمن به میهن عزیزمان دست‌درازی کند امروز نیز ما اجازه این کار را به دشمنان نمی‌دهیم.

وی با بیان اینکه فضای مجازی توانسته تأثیر مخربی بر ذهن نوجوانان ما بگذارد، اظهار داشت: متأسفانه به دلیل فضای مخرب این فضا است که یک نوجوان ایرانی به خود اجازه می‌دهد پرچمی که برای به اهتزاز درآمدنش در هر قله چندین نفر به شهادت رسیده‌اند را پایین کشیده و به آتش بکشد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید براینکه ما نگران اقدامات دشمنان در فضای مجازی و تغییر افکار دانش‌آموزان هستیم، تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس دانش‌آموزان ما جان‌فشانی بسیاری کردند.

وی خطاب به دانش آموزان اظهار داشت: بدانید در کجا قرار دارید، در چه نظامی زندگی می‌کنید و وصایای شهدا را بخوانید چرا که در بیشتر آن‌ها بر موضوع مهم «مراقب امام باشید» تأکید شده است.

رستمی تأکید کرد:  شما دانش‌آموزان اگر به دنبال سربلندی در دنیا و آخرت هستید، اگر می‌خواهید فردی انقلابی بمانید و یا اگر بر موضوع استقلال کشورمان حساس هستید باید به دو عنصر اخلاص در عمل و کسب بصیرت مجهز شوید تا بتوانید در وقت نیاز اهداف دشمنان را تشخیص دهید.

 انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات