خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: حضرت زهرا(س) اولین شهیده در راه ولایت بود و تمام این شهیده‌ها ادامه‌دهنده و پیرو راه و مکتب آن حضرت بوده‌اند.
کد خبر: ۸۹۹۳۲۷۹
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴

تمام شهیده‌ها پیرو راه و مکتب حضرت زهرا(س) بودندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام سیدحسن‌ فاضلیان در اولین یادواره ١۵ طلبه شهیده کشور در مصلی شهر نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: برای برپایی این مراسم باشکوه بسیار فرصت خوبی انتخاب شده است چراکه این ایام متعلق به حضرت فاطمه مرضیه(س) است.

وی افزود: از سویی فاطمیه را پشت سر گذاشته‌ایم و از سوی دیگر تولد حضرت فاطمه(س) را در این ماه پیش رو داریم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان ابراز داشت: حضرت زهرا(س) اولین شهیده در راه ولایت بود و تمام این شهیده‌ها ادامه‌دهنده و پیرو راه و مکتب آن حضرت بوده‌اند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان افزود: قرآن کریم به عنوان ضرب المثل، نمونه، الگو، سرمشق و اسوه نه فقط برای جامعه نساء و بانوان بلکه برای همه امت اسلام و پیروان قرآن مثال زده است، خداوند برای همه مومنین چه زن و چه مرد، دو بانو را مثال زده است یکی آسیه(س) همسر فرعون، زنی که به عنوان بانوی شهیده در قرآن آمده است و دیگری حضرت مریم(س) عفیفه و محجبه با عصمت است.

وی خاطرنشان کرد: این یادواره 15 شهیده طلبه از سراسر کشور است که در این 15 شهیده، ما طلبه‌ای را داشته‌ایم که در آزمون پزشکی قبول شده اما این رشته را رها کرده و به حوزه علمیه آمده است و در همین طلبه‌های شهیده کسی را داشته‌ایم گکه شاگرد آیت‌الله قدوسی بوده است.

فاضلیان اظهار داشت: دشمنان اسلام با کمک ماهواره‌ها و دیگر ابزاری که در اختیار دارند، می‌خواهند جوانان را به فساد و فحشا بکشانند.

وی ادامه داد: آنها با رسانه‌هایی که در اختیار دارند به دنبال تبلیغات برای گسترش فساد در جوامع اسلامی هستند و می‌خواهند جامعه اسلامی را از این طریق به انحراف بکشانند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان با بیان اینکه جامعه علوی و اسلام ناب محمدی باید از این اعمال نجات پیدا کند، ابراز داشت: درسی که ما باید از صدیقه شهیده کبری حضرت فاطمه زهرا(س) و این 15 شهیده بگیریم این است که از عمل فرعونی و طاغوتی نجات پیدا کنیم و از شر استکبار خلاص شویم یعنی آزادی یعنی استقلال.

وی عنوان کرد: آثار سیاهی فرعونی و استکبار بی‌حجابی، بی‌عفتی، بی‌دینی و بی‌نمازی است و تا زمانی که این عفاف و حجاب و عفت در جامعه ما وجود داشته باشد دشمن نمی تواند هیچ کاری از پیش ببرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات