خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: در حادثه چند شب خیابان پاسداران تهران که منجر به شهادت سه نیروی فداکار ناجا و یک بسیجی شد ریشه های از نفاق جدید مشاهده شد که این نفاق را نیز مانند توطئه های گذشته در نطفه خفه می کنیم.
کد خبر: ۸۹۹۲۸۲۹
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱

حادثه خیابان پاسداران تهران نفاق جدیدی که در نطفه خفه شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در یادواره ۵۱ شهید روستاهای دهفول و فهرومند نهاوند بیان داشت: امروز دشمن از ما ضربه خورده است چراکه تمام خیمه‌ها و نقشه های آنان را در منطقه برای متلاشی کردن کشورهای اسلامی و حفظ  رژیم صهیونیستی را فرو ریخته ایم.

وی اظهار داشت: دشمن بعد از شکست‌های مستمر در جنگ تحمیلی، توطئه گروهک منافقین، ایجاد فتنه های مختلف، ناامن کردن شهرهای مرزی و… از نظام قدرتمند انقلاب اسلامی، جنگ نرم را در تمام بخش های مختلف علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته است.

فرمانده سپاه استان همدان افزود: امروز دشمن فهمیده است انقلاب اسلامی از هیات های مذهبی و جلسات قرآنی شروع شده است و به همین دلیل با شروع جنگ نرم و برنامه ریزی برای تک تک جوانان قصد دارند جوانان توانمند ایران را گمراه و بی هویت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در همین عملیاتی که شهید احمد شوهانی از شهر انقلابی نهاوند به شهادت رسید یک تیم کاملا مسلح و آموزش دیده داعشی قصد داشتند پس از ورود به کشور و استقرار در یکی از شهرهای استان های غربی اقدامات وحشیانه و خرابکارانه زیادی انجام دهند اما با رصد اطلاعاتی و اقدامات امنیتی این تیم شناسایی و اولین فردی که برای مقابله با آنها داوطلب شد همین شهید احمد شوهانی بود.

مجیدی ادامه داد: بعد از شناسایی مکان این تیم، شهید شوهانی اولین نفری بود که برای مقابله با آنها وارد میدان شد و این شهید بزرگوار توسط تک تیراندازهای آنها شناسایی و به شهادت رسید اما آنچه مهم است این مطلب است که شهید شوهانی از جوانان نسل چهارم انقلاب است.

وی افزود: دشمن عراق را گرفت و در سوریه و افغانستان و چند کشور دیگر نفوذ کرد و با ایجاد ناامنی قصد داشت ایران را زمین‌گیر کند اما مقام معظم رهبری به درستی فرمودند فتنه را باید از جایی نابود کرد که شروع شده است.

فرمانده سپاه استان همدان گفت: مردم ایران باوجود مشکلات اقتصادی و بعضی نامهربانی ها باز هم به فرموده رهبر خویش عمل کردند و با حضور تماشایی در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکبار دیگر نشان دادند پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

وی بیان داشت: در حادثه چند شب خیابان پاسداران تهران که منجر به شهادت سه نیروی فداکار ناجا و یک بسیجی شد ریشه های از نفاق جدید مشاهده شد که این نفاق را نیز مانند توطئه های گذشته در نطفه خفه می کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات