خبرهای داغ:
بسیج دانشجویی شهرستان ملایر پیرو دیدار یکی از نمایندگان شهرستان ملایر در مجلس با دختران میرحسین موسوی و زهرا رهنورد بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۰۵۳۱۱
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷

بیانیه بسیج دانشجویی ملایر پیرو دیدار یکی از نمایندگان این شهرستان با دختران یکی از سران فتنهبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، بسیج دانشجویی شهرستان ملایر پیرو دیدار یکی از  نمایندگان شهرستان ملایر در مجلس با دختران میرحسین موسوی و زهرا رهنورد بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چندی از فتنه ننگین و خسارت بار ۸۸ می‌گذرد و با وجود آشکار بودن اتهام رذیلانه سران محصور فتنه، افرادی در داخل و خارج از کشور به دنبال تطهیر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و سهواً یا عامدانه دفعاتی مکرر مهره‌های قابل تأمل پیاده معاندین و بدخواهان نظام اسلامی شده‌اند.

سران محصور فتنه ۸۸ همان شخصیت‌های منفور ملت هستند که با عدم تمکین به قانون اساسی و راه انداختن پروپاگاندا سعی در تضعیف جایگاه ولایت فقیه و در صورت امکان حذف نظام داشتند لکن از یاد برده بودند که امداد غیب صاحب اصلی نظام جمهوری اسلامی، پشتیبان ولایت فقیه است و در صورت لزوم ملت با راهپیمایی‌های نظیر ۹ دی مردم سالاری دینی و از دل مردم بودن حکومت را اثبات می‌کنند.

متاسفانه يكي از نمايندگان مردم شهرستان ملایر در مجلس که از امضاکنندگان نامه جام زهر به رهبری در مجلس ششم می‌باشد، در سال گذشته با ملاقات کروبی یکی از سران فتنه ۸۸ در بیمارستان توبه و برائت خود را از جریان فتنه زیر سوال برده بود، پیرو تطهیر سران محصور فتنه ۸۸ چند روز اخیر آقای نماینده به اتفاق تنی چند از افراد جریان اصلاحات و لیست امید در مجلس به دیدار دختران میرحسین موسوی و زهرا رهنورد می‌رود.

جریان اصلاحات به نحوی ممکن به‌دنبال استحاله نظام و تطهیر و آزاد ساختن افرادی است که با حکم شورای عالی امنیت ملی در حصر به سر می‌برند. در پشت پرده چه اتفاقاتی در جریان می‌باشد که مردم از آن بی‌اطلاع هستند و به چه دلیل آقایان سلسله برنامه‌های حول رفع حصر فتنه‌گران و دشمنان نظام را دنبال می‌کنند؟ آیا آقایان فراموش کرده‌اند که فتنه خط قرمز نظام و ولایت فقیه است؟ به‌راستی محاکمه سران محصور فتنه پرده از جنایات آنان بر می‌دارد و خیانت‌های آنها به نظام را فاش می‌سازد اما تقوا و مروت نظام اسلامی به اقدامات حد می‌زند.

یکی دیگر از اقدامات اخیرآقای نماینده پیگیری و یا رایزنی به منظور تقلیل و تعدیل مجازات اغتشاشگران شهرستان ملایر می‌باشد که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران مزین به نام الله را پایین کشیدند، دفتر امام جمعه را تخریب کردند و به مقدسات نظام توهین کردند؛ چرا نماینده مجلس قانونگذاری در صدد اخذ تخفیف در مجازات اغتشاشگران می‌باشد؟

جابجایی‌های چند نفر از مسئولین غیر بومی و انتقال آنان به ملایر همچنین به کارگیری در ادارات اصلی شهرستان گویای خبرهای نطق نشده‌ای است که جریان سیاسی حزبی شهرستان ملایر از اکنون به دنبال سناریو برای انتخابات آینده مجلس در شهرستان می‌باشد.

بررسی شرایط ذوب آهن ملایر و اخبارهای غیر رسمی حاکی از آن است که با احیاء ساختگی این مجموعه برای چندمین بار متوالی بعضی افراد و جریان منتسب به آنان به فکر سواستفاده حزبی و کسب خوش نامی برای حزب خود و بهره‌برداری در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی می‌باشند.

جای تأسف دارد در شرایط بحرانی اقتصادی و فاجعه ای نظیر دریاچه ارومیه تعدادی از نمایندگان و مسئولین مسئله دست چندم مملکت را بدلیل منفعت سیاسی و حزبی بر معضلاتی نظیر موارد مذکور ترجیح می دهند.

امام خامنه ای (مدظله العالي) در سخنان خود به تقوای دینی و مطالبات اسلام از فرد اشاره نموده‌اند که تقوای سیاسی دنباله تقوای دینی است. تقوای سیاسی یعنی انسان از لغزشگاه‌هایی که دشمن می‌تواند از آن استفاده کند پرهیز کند و در میدان سیاست صادقانه عمل کند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

بسیج دانشجویی شهرستان ملایر

انتهای پیام/

ارسال نظرات