خبرهای داغ:
فرماندار ویژه ملایر در بازدید از کارخانه ذوب فلزات ملایر گفت: واحد اول این کارخانه تا فروردین ماه سال 97 به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۸۹۹۳۸۶۴
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷

بهره‌برداری از واحد اول کارخانه ذوب فلزات ملایر تا فروردین ماه سال 97به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالعظیم رضایی در بازدید از کارخانه ذوب فلزات ملایر که با حضور نماینده مردم ملایر، امام جمعه و فرمانده سپاه ملایرصورت گرفت، اظهار داشت: با راه‌اندازی و تولید کامل، به طور قطع این کارخانه در آینده‌ای نزدیک به یکی از بهترین واحدهای تولیدی در شهرستان و استان تبدیل خواهد شد.

وی گفت: باید بازدیدی از نزدیک صورت می‌گرفت تا شاهد زحماتی که صورت گرفته باشیم و امیدوارم به‌زودی بتوانیم به‌طور کامل از این ظرفیت در شهرستان استفاده کنیم.

فرماندار ویژه ملایر افزود: در ابتدا کسی فکر نمی‌کرد که مجدد این کارخانه بتواند سروسامان بگیرد و راه‌اندازی شده و به تولید برسد.

وی با بیان اینکه شخص استاندار برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی وقت زیادی می‌گذارند، گفت: استاندار همدان برای اینکه این کارخانه راه بیفتد زحمات و رایزنی‌های بسیاری داشتند و در کنار آن نیز اگر زحمات نمایندگان مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی نبود شاید هرگز شاهد راه‌اندازی مجدد این کارخانه نبودیم.

رضایی اظهار داشت: این تلاش‌ها نشان می‌دهد که اگر هر کاری  به اهلش واگذار شود و همدلی جمعی در آن کار  وجود داشته باشد به طور قطع قابل‌اجرا و شدنی است.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی واحد ذوب در آینده‌ای نزدیک یک پکیج کامل در شهرستان خواهیم داشت که دیگر نیازی نیست برای تهیه مواد اولیه به‌جایی متکی باشیم و در این صورت بهره‌وری نیز بالا خواهد رفت.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه باید مدیریت چنین واحدهایی بسیار توانمند باشد، بیان داشت: بدهی‌های بسیاری این کارخانه از قبل داشته است که باید همه کمک کنیم و صبور باشیم تا این مشکلات و بدهی‌ها به‌مرورزمان و با مدیریت جدید رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: واحد اول این کارخانه تا فروردین ماه سال 97 به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات