رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی خبر داد:

ارسال ۷۷۰ اثر به دبیرخانه جشنواره استان ابوذر

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: تاکنون بیش از 770 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال شده است.
کد خبر: ۸۹۹۳۰۳۰
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ عباس محمدیان اظهار داشت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر به عنوان اولین جشنواره سراسری رسانه‌ای که به شکل بومی در استان‌های کشور نیز برگزار می‌شود، از سال ۹۴ شکل گرفت و عرصه رقابت اهالی رسانه سراسر کشور را فراهم کرد.

وی تصریح کرد: استان خراسان رضوی که دومین قطب رسانه‌ای کشور به شمار می‌رود با دارا بودن بیش از دو هزار فعال رسانه‌ای و رسانه‌های متعدد در حوزه‌های گوناگون، خلأ نبود جشنوار‌های در تراز ملی با رقابت اهالی رسانه‌های بومی را حس میکرد که با نگاه به این ظرفیت، شناسایی توانمندی‌های خبرنگاران و ایجاد رقابتی سالم و هدفمند در عرصه‌های رسانه، بسیج رسانه خراسان رضوی اقدام به برگزاری «دومین جشنواره رسان‌های ابوذر خراسان رضوی» نمود.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: این جشنواره برای نخستین بار با همراهی همه رسانه‌های استان با سلایق مختلف اعم از مکتوب، رسانه‌های برخط و رسانه‌های شبکه‌های اجتماعی شکل گرفت به طوری که اعضای شورای سیاستگذاری از بین مدیران رسانه‌های استانی انتخاب شدند که در این مسیر، چهار جلسه شورای سیاستگذاری تشکیل شد.

محمدیان افزود: ماحصل برگزاری این نشستها، تدوین شاکله کلی اجرای جشنواره، غنای موضوعی و محتوایی فراخوان جشنواره بود که نمود آن در آثار دریافت شده به خوبی مشهود است.

وی گفت: فراخوان این جشنواره ۲۵ آذرماه در سه محور کلی «انقلاب اسلامی»، «شهر و شهروندی» و «تولید ملی و اقتصاد مقاومتی» و موضوعات مختلف منتشر شد که پایان بهمن ماه، آخرین مهلت ارسال آثار شرکت کنندگان خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی اظهار کرد: تاکنون بیش از ۷۷۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده شامل قالب‌های مختلف خبر، گزارش، یادداشت، عکس، اینفوگرافیک، اخبار صوتی و ... است که پیش بینی می‌شود با استقبال اهالی رسانه استان، آثار دریافتی از مرز هزار اثر عبور کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها