مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه میثم مشهد:

مسئولین قضایی با اقدامات وحشیگرانه دراویش به شدت برخورد کند

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه میثم مشهد با اشاره به اقدامات وحشیگرانه دراویش در خیابان پاسداران، از مسئولین قضایی خواستار برخورد سخت نسبت به این وطن فروشان داعشی شد.
کد خبر: ۸۹۹۱۷۰۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
حجت الاسلام محمدحسن گلقندشتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ ضمن تسلیت شهادت چندتن از نیرو‌های انتظامی و امنیتی به رهبر معظم انقلاب وخانواده‌های معظمشان و ملت همیشه در صحنه کشور اظهار داشت: این اقدامات طراحی شده وپیش بینی شده دشمن به دست فرقه ضاله اخیر در ایام سوگواری بی بی فاطمه زهرا (سلام الله علیها) قلب ملت و رهبر را جریحه‌دار کرد.  بی احترامی به ساحت قدسیه بنت رسول خدا غیرقابل بخشش و فراموش نشدنی است و این اقدام بی شرمانه نقطه سیاهی و لکه ننگی در دامن این فرقه ضاله برجای گذاشته است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه میثم مشهد بیان داشت: بنابر تاکیدات امام جمعه گناباد که فرمودند «برای این فرقه انحرافی نام گناباد را به کار نبرید، مردم گناباد از آن‌ها بیزارند.» مردم این عمل را پای گنابادی‌ها نمی‌گذارند بلکه این‌ها فرقه انحرافی هستند که سابقه شان در سال ۸۴ برای ملت مشخص شد.
 
وی ابراز داشت: تجمع و اقدامات وحشیگرانه  این دراویش همچون داعشی‌هاست.
 
وی افزود: در سال ۸۴ نیز در روز‌های پایانی بهمن ماه دراویش نعمت الهی با فراخوان نورعلی تابنده از سراسر کشور در قم تجمع کردند. تجمعی که با هدف آشوب  برای تثبیت ساختمان بدون مجوز خانقاه در قم با نام حسینیه برنامه‎ریزی شده بود. پرتاب سنگ از روی بام‎ها به سمت مردم و استفاده از سلاح گرم در آن غائله تنها گوشه‎ای از خباثت‎های این فرقه بود.

گلقندشتی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و مسئولین بالادست باید در این گونه مواردهیچ گونه تعللی نداشته باشند تا این ماجراها ادامه‌دار نشود و خسارت جانی و مالی به بار نداشته باشد.
 
وی از مسئولین قضایی خواستار برخورد سخت نسبت به این وطن فروشان داعشی شد.

 وری در پایان از آیت الله نوری همدانی خاطره‌ای نقل کرد و گفت:  آیت الله نوری همدانی بیان فرمودند «در سفری که قبل از انقلاب به شهر آران و بیدگل (از توابع شهرستان کاشان) داشتم، از من درباره مسلک صوفی سئوال کردند و بنده گفتم صوفیه مسلک باطلی است، از منبر پائین آمدم. در جلسه عصر خواستم بالای منبر بروم دیدم چندنفر ژاندارم آنجا نشسته‌اند همینکه به سمت منبر رفتم، دیدم یکی از آن‌ها مرا صدا می‌زند؛ توجهی نکردم، آن‌ها گفتند اگر برویم قم و یکی از مراجع این آئین صوفی را باطل اعلام کند، بر می‌گردیم. من هم آن‌ها را نزد آیت الله العظمی مرعشی نجفی بردم و ماجرا را بازگو کردم، ایشان بر سخن من صحّه گذاشتند و فرمودند هرمذهبی به جز امامیه اثنی عشری باطل است. این‌ها به آران برگشتند. اما از ساواک آمدند بنده را به جهت سخنانی که علیه صوفیه در آران گفته بودم، دو ماه به تهران برده و در قزل قلعه زندانی کردند».
ارسال نظرات
پر بیننده ها