جمع آوری کمک‌های دانشجویان خراسان رضوی جهت تهیه کانکس برای مناطق زلزله‎زده کرمانشاه

مسئول خواهران کانون جهادی صراط الحمید دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان داشت: جهت تهیه کانکس برای مناطق زلزله‎زده کرمانشاه، به صورت فوری اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی دانشجویان استان کرده‌ایم.
کد خبر: ۸۹۹۱۶۹۴
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ شیما صادقی‌پور اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی دو سه روز اخیر در مناطق زلزله زده کرمانشاه و با هم فکری دانشجویان جهادگر دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در ایام دهه‌ی فجر در مناطق زلزله زده کرمانشاه حاضر شدند به این نتیجه رسیدیم که به منظور پیگیری مشکلات مردم شماره حسابی را از طرف گروه جهادی صراط الحمید اعلام کنیم و به صورت فوری اقدام به جمع آوری کمک‌های دانشجویان استان کنیم.

صادقی‌پور افزود: زندگی مردم در چادر به شدت دشوار است و متاسفانه تا به امروز کانکس به دست مردم نرسیده است و به جرات می‌توانم بگویم که از هر ۱۰۰ خانوار تنها یک خانوار کانکس دارند و این موضوع به شدت زندگی را سخت می‌کند.

مسئول خواهران کانون جهادی صراط الحمید با بیان اینکه پیگیر هستیم تا بتوانیم تا اواسط اسفندماه کانکس‌هایی را برای مردم زلزله زده تهیه کنیم و به کرمانشاه بفرستیم، افزود: پس از بارش باران چند روز اخیر در کرمانشاه تماس‌های زیادی داشتیم از این منطقه که مردم از گروه جهادی صراط الحمید درخواست کمک می‌کردند.

وی در پایان اظهار داشت: متاسفانه شرایط بهداشتی در مناطق زلزله زده کرمانشاه به هیچ وجه مناسب نیست و مردم تا به امروز هنوز مشکل سرویس بهداشتی دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها