خبرهای داغ:
امام جمعه رودیان:

دشمنان با بزرگ‌نمایی مشکلات به دنبال اهداف خود هستند

امام جمعه رودیان گفت: دشمنان تلاش می‌کنند تا با ایجاد اختلاف و گسست بین مردم و نظام و با بزرگ‌نمایی مشکلات به‌خصوص در عرصه اقتصادی به اهداف خود برسند.
کد خبر: ۸۹۸۸۸۸۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس معصومی عصر امروز در نشست بصیرتی که به همت پایگاه سیدالشهدا (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) در مسجد امام حسین (ع) شهرک ولیعصر (عج) شاهرود برگزار شد، با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: این حضور در آستانه 40 ‌سالگی انقلاب اسلامی پیام روشنی به استکبار جهانی و ایادی او بود که این مردم پشتیبان انقلاب، اسلام و ولایت هستند و نسل‌های اول انقلاب تا نسل‌های امروز و آینده درصحنه دفاع از این انقلاب حضور دارند.
وی افزود: این انقلاب به‌آسانی به دست ما نرسیده است و پای این درخت تناور خون‌ها ریخته و ایثارگری‌ها شده تا ما امروز به این عزت و اقتدار برسیم که در منطقه و جهان اثرگذار بود و استکبار جهانی را عصبانی و سرگردان کنیم.
امام جمعه رودیان با بیان اینکه باید هوشیار باشیم و از تجربیات و تاریخ درس بگیریم، گفت: باید همه اهل مطالعه باشند و تاریخ حداقل 100 سال گذشته ایران را مطالعه کند تا به نعمت انقلاب اسلامی و این نظام مقتدر پی ببرند، مخصوصاً نسل نوجوان و جوان ما که تحت بمباران تبلیغاتی و مسموم رسانه‌ها و فضای مجازی هستند باید مراقب باشند که از این سخنان در این فضا بسیاری از آن دروغ و تحریف است و باید واقعیت را در کتاب‌ها دنبال کنند.
معصومی تصریح کرد: امروز دشمن تلاش دارد در فضای مجازی چیز دیگری القا کند و زمان پهلوی را تطهیر و وارونه جلوه دهد اما باید بدانید و بدانیم که دوران پهلوی و قبل از آن سرسپردگان استکبار بودند که فقط تلاش می‌کردند اوامر قدرت‌های جهانی را به‌خوبی انجام داده و به فکر کشور و منافع و منابع آن نبودند و فقط خود را می‌دیدند.
وی با تأکید بر بصیرت‌افزایی در جامعه و توجه به سخنان ولایت و اتحاد و همدلی بیان کرد: دشمنان امروز با درک شرایط و ناکامی در نقشه‌های گوناگون خود تلاش دارند تا با ایجاد اختلاف و گسست بین مردم و نظام و با ایجاد ناکارآمدی و بزرگ‌نمایی مشکلات به‌خصوص در عرصه اقتصادی به اهداف خود برسند که نمونه آن را در اغتشاشات اخیر دیدیم اما بصیرت و هوشیاری و اتحاد مردم آن‌ها را ناکام گذاشت و باید این مسیر حفظ شود.
امام جمعه رودیان ادامه داد: رهبری تأکید بر اتحاد و حضور مردم درصحنه با بصیرت دارند و مردم ما این‌گونه هستند و مسؤولان نیز باید در این مسیر حرکت کرده و نیازهای مردم را پاسخگو باشند و در راستای وحدت ملی تلاش کنند و صادقانه در خدمت‌رسانی به مردم کوشا باشند؛ چراکه این مردم فهیم و بابصیرت در راستای حفظ انقلاب تلاش‌ها کرده و باید دولت‌مردان قدردان این مردم باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار