نماینده مردم سبزوار درمجلس شورای اسلامی:

حذف آرمان استکبار ستیزی هدف دشمن است /مردم باتمام مشکلات پای انقلاب ایستاده‌اند

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در صدد حذف شعار مرگ برآمریکا و از بین بردن آرمان استکبار ستیزی از جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۸۷۷۰۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حسین مقصودی در سخنرانی بعد از راهپیمایی با شکوه مردم در سبزوار با بیان اینکه هدف دشمن حذف شعار استکبار ستیزی از جامعه اسلامی است اظهارداشت: برخی سعی داشتند با سردادن شعار نه غزه نه لبنان زمینه حدف شهار مرگ بر امریکا را فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه خدمات نظام اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون بر هیچ کس پوشیده نیست تاکید کرد: متاسفانه برخی افراد نا اگاهانه و برخی دیگر مغرضانه سعی در از بین بی اهمیت نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند.

مقصودی با بیان اینکه در زمان حکومت پهلوی کشور تنها ۳۳ روز ذخیره غذایی کشور را داشت ادامه داد: امروز پس از گدشت ۴۰ سال از حکومت جمهوری اسلامی علاوه بر تامین ۳۶۵ روز ذخیره غذایی کشور ،مازاد تولید نیز به دیگر کشور ها صادر می شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خدمات جمهوری اسلامی ایران بسیار فراتر از تامین آب و برق برای تمام روستاهای کشور است تصریح کرد: امنیتی که امروز کشور ما به برکت خون شهدا و رهبری امام خامنه ای دارد به برکت خون انقلاب است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن از ابتدای انقلاب مترسک هایی مانند منافقین صدام مجاهدین و در این اواخر داعش را علم کرده بود تا مردم را از صحنه خارج کند تاکید کرد: حربه این روزهای دشمن ایجاد یاس و ناامیدی و انتشار گسترده آن در بین جامعه است.

مقصودی با بیان اینکه باید حرف مردم شنیده شود و برای مشکلات و معضلات آنها اقدام عاجلی انجام شود عنوان کرد: مردم علی رغم تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی که دارند همچنان پای انقلاب و دفاع از ارزش های انقلاب ایسناده اند.

وی همچنین در خصوص دستاوردهایی که در سوز یک سال برای سبزوار ایجاد شده است ادامه داد: در چند روز آینده با حضور وزیر نیرو کلنگ نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سبزوار با اشتغال برای هزار نفر به زمین زده خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها