خبرهای داغ:
در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرهای استان اصفهان مطرح شد؛

ملت از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز پای نظام ایستاده‌اند/ راهی که ملت ایران می رود صددرصد اسلامی و قرآنی است

مشاور فرمانده کل قوا در امور صنایع دفاعی گفت: از روز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز هیچ‌گاه دشمنان دست از توطئه و اقدام علیه اصول و اساس این انقلاب برنداشته‌اند.
کد خبر: ۸۹۸۷۶۸۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار حسین دهقان در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در جمع خبرنگاران با تبریک این روز به همه ملت ایران و دوستداران انقلاب اسلامی در همه جهان، اظهار کرد: از روز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز هیچ‌گاه دشمنان دست از توطئه و اقدام علیه اصول و اساس این انقلاب برنداشته‌اند.

مشاور فرمانده کل قوا در امور صنایع دفاعی با بیان اینکه دشمنان با هر دسیسه‌ای به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند، گفت: به قول حضرت آقا آن‌ها حتی دلقک‌ها را به کار گرفته‌اند تا علیه انقلاب اسلامی کاری را از پیش ببرند.

وی تأکید کرد: آن‌ها با جنگ، تحریم و توطئه‌ها با اشکال مختلف نتوانسته‌اند به انقلاب اسلامی آسیب برسانند چراکه انقلاب اسلامی ایران ریشه در مردم دارد و هرجایی احساس کنند علیه این نظام توطئه یا اقدامی صورت گرفته یا دشمن طمع به آسیبی در درون جامعه بسته است با همه وجود در میدان حاضر شده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و آن‌ها را بیش از پیش ناامید می‌کنند.

سردار دهقان با بیان اینکه ملت از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز با همان کیفیت محکم و استوار پای نظام ایستاده‌اند، گفت: ملت در ایام‌الله دهه فجر ثابت کرده‌اند که از اصول انقلاب‌، ولایت و رهبری فاصله نگرفته‌اند و پشتیبان نظامشان هستند.

 نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور مردم به راه خود ادامه می‌دهد

 آیت‌الله ابوالحسن مهدوی در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور انقلابی امت در میدان‌های مختلف دشمنان را مأیوس کرده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان با بیان اینکه همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند 22 بهمن امسال استثنایی خواهد بود، گفت: امروز شاهد سیل جمعیت در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن از ساعات اولیه بودیم.

وی نظام جمهوری اسلامی ایران را نظامی مردمی و متکی به مردم عنوان کرد و افزود: این نظام با حضور مردم به راه خود ادامه می‌دهد و به خواست خدا از عهده رسالت بزرگی که بر دوش ملت است موفق بیرون خواهیم آمد.

آیت‌الله مهدوی با بیان اینکه فراز و نشیب‌های در طول دوران انقلاب، بصیرت مردم را بیشتر از گذشته کرده است، اظهار کرد: دشمنی استکبار جهانی و بصیرت مردم سبب جدی‌تر شدن حضور مردم در این راه شده است.

حضور گسترده مردم عامل دلگرمی به مسئولان است

 امیر سرتیپ دوم ستاد محسن آذر افروز امروز در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در اصفهان در جمع خبرنگاران با تبریک این روز و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، اظهار کرد: بدنه ارتش در ابتدای انقلاب جوانانی برومند از خانواده‌های مسلمان معتقد بودند که همگام با ملت انقلابی ایران به ندای آسمانی رهبر کبیر انقلاب اسلامی پاسخ دادند و در تسریع روند پیروزی انقلاب اثرگذار شدند و این افتخاری برای ارتش جمهوری اسلامی است.

ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با اشاره به بیعت تاریخی کارکنان نیروی هوایی در 19 بهمن 57، گفت: این بیعت از سوی آن‌ها به نیابت از سایر کارکنان ارتش با حضرت امام (ره) انجام گرفت و افتخاری دیگر برای ارتش شد.

وی به حضور باشکوه و گسترده مردم در مراسم امروز اشاره و تأکید کرد: همواره حضور مردم در 39 سال گذشته بوده که به مسئولان و سربازان خود در نیروهای مسلح دلگرمی داده است..

کوتاهی برخی از مسئولان در ادای حق مردم خیانت به انقلاب است

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مجتبی میردامادی امروز در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون زحمت‌های فراوانی است که برای آن کشیده شده و خون‌های زیادی برای شکل‌گیری و تداوم آن بر زمین ریخته شده است.

امام‌جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه امام (ره) حجت خدا بود، گفت: ایشان فردی عادی نبود که در مقابل کفر ایستادند، معجزه‌ای رخ داد و ملت در 22 بهمن بر رژیم استبدادی طاغوت به پیروزی رسید.

وی کوتاهی در صیانت و حفظ انقلاب اسلامی را خیانت به خون شهدا و اسلام عنوان و تصریح کرد: از خدای سبحان می‌خواهیم آن افراد نادان و جاهلی که هنوز نمی‌خواهند بفهمند انقلاب اسلامی چه نوری را در عالم گستراند را هدایت کند.

حجت‌الاسلام میردامادی با اشاره به برخی از مصادیق این موضوع، اظهار کرد: کوتاهی برخی از مسئولان در ادای حق مردم و نبودن به فکر مردم از سوی آنان یکی از اشکال خیانت به انقلاب است.

امام‌جمعه موقت اصفهان غارتگران بیت‌المال و متجاوزان به امور اقتصادی مردم را دسته دیگر از خائنان به انقلاب بیان کرد و افزود: عده‌ای هم در جهل مرکب هستند و هنوز نمی‌خواهند متوجه اتفاق عظیم و معجزه‌ای که رخ‌داده، بشوند.

ریل واگرایی باید به سمت ریل همگرایی تغییر جهت دهد

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در گردهمایی بزرگ مردم زرین‌شهر به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: تمام کشورها در آمارهای خودشان دم از بیکاری و خط فقر می‌زنند آن‌وقت دشمنان ما درصدد هستند تا همه این‌گونه القا کنند که همه دنیا به غیر از ایران آباد و بدون مشکل هستند.

وی بیان این مطلب که در واشنگتن بالغ بر 550 هزار نفر کارتن خواب وجود دارد، متذکر شد: حرکت جمهوری اسلامی ایران باید به سمتی پیش برود که برخی از مشکلات موجود در کشور را برطرف کند اما این موضوع دلیلی بر این نمی‌شود که خدمات ارزنده انقلاب نادیده گرفته شود.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه دشمنان درصدد ایجاد واگرایی بجای همگرایی در کشورمان هستند، تصریح کرد: مردم ما در کنار مسئولان خدمت گذار باید تلاش کنند تا ریل واگرایی را به سمت ریل همگرایی تغییر جهت دهد چراکه در غیر این صورت کشورمان آسیب‌های جدی متحمل خواهد شد.

وی با اشاره به هجمه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جامعه روحانیت یادآور شد: دشمنان بررسی کرده‌اند و متوجه شده‌اند که امضاء هیچ شخصیت روحانی پای هیچ‌کدام از قراردادهای استعماری در تاریخ پرفراز و نشیب کشور ایران ثبت‌نشده است، به همین خاطر است که حضور روحانیت در جامعه را به ضرر خود می‌دانند.

کوهکن با تأکید بر افزایش توانمندی دفاعی در کشورمان متذکر شد: کشور ایران به سطح بالایی از توانمندی‌های دفاعی دست پیداکرده است و اگر این توانمندی و اقتدار وجود نداشت کشورمان درگیر دو جنگ، یکی درگیری با برخی از کشورهای منطقه و دومی جنگ با تکفیری‌ها می‌شد.

وی افزود: جنگ هشت‌ساله کشورمان با صدام به خاطر این بود که توانمندی نظامی پایینی در کشور ایران وجود داشت و صدام به‌واسطه اطلاعات دوست خود یعنی شاه ایران می‌دانست که ایران حتی سیم‌خاردار را هم از خارج وارد می‌کند، به همین خاطر به خود اجازه داد جنگ را بر ایران تحمیل و ادعای مضحک فتح ایران در چند روز را مطرح کند.

 ایران گورستان متجاوزان و زیاده‌خواهان بوده است

حجت الاسلام علی عالمی ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهرضا، اظهار کرد: امام راحل (ره) در شرایطی پرچم انقلاب اسلامی را در دست گرفتند که در جهان نامی از دین برده نمی شد و مذهب به عنوان افیون توده ها مطرح می شد.

وی، با بیان اینکه ایران اسلامی با سابقه درخشان تمدنی در دوران طاغوت به عنوان آلت دست بیگانگان مورد سوء استفاده قرار می گرفت، عنوان کرد: در چنین شرایطی مردی از اهل قم ظهور کرد و مردمانی با اراده آهنین او را یاری کردند.

رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش، با بیان اینکه در همه دنیا کسانی که طرفدار آزادی و آزادگی بودند از امام خمینی (ره) حمایت کردند، بیان کرد: امام راحل (ره) با استقرار حکومت اسلامی نقشه های استکبار جهانی را برملا کرد و موقعیت دین را در جهان تثبیت کرد.

حجت الاسلام عالمی، تأکید کرد: دشمن به دنبال تخریب روحیه انقلابی مردم است، آنان می خواهند عناصری که روزگاری باعث پیشرفت کشور ، پیروزی انقلاب، پیروزی جنگ تحمیلی و تقدیم شهدای مدافع حرم شد را از بین ببرند.

وی، از بین بردن اتحاد ملی را هدف دیگر دشمنان در مقابله با نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: همه اقدام و مذاهب از سراسر کشور به صحنه آمدند تا از انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) حمایت کنند به همین دلیل دشمن به دنبال از بین بردن این روحیه است.

رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش ، با بیان اینکه ایجاد یأس و ناامیدی در میان مردم و از بین بردن روحیه امید به آینده دیگر برنامه دشمن در تقابل با جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: دشمنان به دنبال تلقین این مسئله هستند که نظام اسلامی کارآمدی خود را از دست داده و توان مقابله با مشکلات را ندارد.

حجت الاسلام عالمی، بیان کرد: دشمنان قصد دارند با اعمال نفوذ اندیشه های لیبرالی خود را در جامعه ترویج دهند این در حالی است که عناصر فرصت طلب داخلی نیز به دنبال سوء استفاده از فرصت های پیش آمده هستند.

وی، مرجعیت و فرهنگ عاشورایی را مهمترین ارکان ایجاد کننده انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: نظریه پردازان آمریکایی برای مقابله با این دو رکن اصلی انقلاب اسلامی یران طرح ریزی کرده اند.

رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش، با اشاره به تهدیدات رهبران آمریکا و طرح ادعای گزینه های ضد ایرانی، عنوان کرد: اگر آمریکایی ها گزینه هایی روی میز دارند باید بدانند که ملت ایران نیز گزینه هایی همچون اقتدار نظامی، اسیتادگی و شهادت طلبی دارند.

حجت الاسلام عالمی، ادامه داد: بهتر است رهبران آمریکا به شهرهای مختلف ایران سفر کنند و با مشاهده آثار باستانی ببینند که پادشاه روم بر پای پادشاه اشکانی بوسه زده است، اگر دشمنان خطایی بکنند اینگونه وقایع ممکن است باز هم تکرار شود.

وی، تصریح کرد: سربازان امریکایی در هرکجا به دنبال خود بدبختی و استعمار و استثمار بردند و در مقابل ایرانیان همیشه منادی صلح و دوستی و آرامش بوده اند.

 راهی که ملت ایران می رود صددرصد اسلامی و قرآنی است

 حجت الاسلام علیرضا قاسمی صبح امروز در مراسم راهپیمایی باشکوه مردم بادرود، اظهار کرد: خداوند دشمنان ما را از احمق ها قرار داده است، کشورهایی مثل آمریکا و اسرائیل به عنوان دشمنان درجه یک جمهوری اسلامی بارها اعلام می کردند که ما نمی خواهیم مردم ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند و همین یاوه گویی های آن ها باعث شد تا مردم در کلیه نقاط این مملکت احساس وظیفه کرده و به صورت گسترده در این راهپیمایی شرکت کنند.

امام جمعه بادرود افزود: راهی که ملت بزرگ ایران انتخاب کرده اند راهی صددرصد اسلامی و قرآنی است و ما آماده ایم تا این راه را تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: امروزه تمام نگاه ها به ایران اسلامی دوخته شده است و همگان دیدند که مردم چقدر به این انقلاب، نظام و ولایت وفادار هستند، همه قشرها آمده بودند تا به منویات امام خود لبیک گفته و آن را به تصویر بکشند و به راستی این از اعتقادهای آن ها نشات گرفته است.

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: بنیانگذار این نظام و انقلاب مظهر شجاعت، غیرت، مردانگی، دین مداری و ایمان و عمل صالح بود که این ملت را مثل خود بار آورد، امروز بهتر از حفظ، حراست و نگهبانی از انقلاب اسلامی عمل صالحی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: مردم با نظام، رهبر و انقلابشان با وجود کمبودها و مشکلات اقتصادی و معضل های دیگر همراه هستند و هرچه فریاد دارند بر سر استکبار جهانی کشیدند و نشان دادند در مسیر حرکت چهل ساله خود باز نمی ایستند.

امام جمعه بادرود بیان کرد: دشمنان انقلاب از بدو پاگرفتن نهال انقلاب همواره سعی کرده است تا با هزینه های نجومی به ریشه آن ضربه بزند اما بصیرت و آگاهی مردم و مهم تر از همه حضور در صحنه ها، تمام آن طرح ها را بی اثر کرده است.

وی خاطر نشان کرد: حمایت های بی دریغ مردم از جمهوری اسلامی در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، ضربه های متعدد، مکرر و در بعضی مواقع سنگین دشمنان در جبهه های مختلف به انقلاب اسلامی را دفع کرده است و همه مسئولان در پست ها و زمان های مختلف باید این نعمت های بزرگ را قدر بدانند.

مسامحه مسئولان در مسائل مدیریتی خلاف قواعد اسلامی است

سردار مهدی قریشی فرمانده گروه نهم پادگان آیت الله کاشانی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن آران و بیدگل با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: حضور امروز مردم آمریکا و اسرائیل را مثل همیشه از توطئه چینی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ناامید کرد.

وی به وابستگی رژیم سابق اشاره کرد و گفت: استکبار قبل از انقلاب، ۴۵ هزار مستشار در ایران داشت و در هیچ مسأله ای، حتی کوچک ترین و پیش پا افتاده ترین کارها به ایرانی ها اعتماد نمی کرد و به آنان اجازه دخالت نمی داد.

جبهه مقاومت می‌تواند به راحتی اسرائیل را از پا درآورد

وی با بیان این که کشور پیش از انقلاب اسلامی به صورت کامل در راستای امیال کشورهای زورگوی غربی قدم بر می داشت، عنوان کرد: ایران اسلامی امروز مقتدر است و در سراسر منطقه با حمایت از جبهه مقاومت توانسته آمریکا و اسرائیل را به زانو درآورد.

قریشی اضافه کرد: امروز قدرت ما به اندازه ای است که اگر غلطی از اسرائیل سر بزند از هر گوشه میهن اسلامی که اراده کنیم، می توانیم شهرهای مختلف آن را با موشک های خود هدف قرار دهیم.

وی ادامه داد: اکنون جبهه مقاومت چهارگوشه خاک فلسطین اشغالی را احاطه کرده و می تواند به راحتی رژیم صهیونیستی را از پا درآورد.

فرمانده گروه نهم پادگان آیت الله کاشانی تبلیغات همه جانبه دشمن برای دلسرد کردن مردم و جوانان از انقلاب را یادآور شد و خاطرنشان کرد: علی رغم این تبلیغات دروغ، جوانان و مردم ایران پشت انقلاب ایستاده اند و در تمام زمینه ها از آن دفاع می کنند.

22 بهمن روز تجلی نصرت خداوند متعال

آیت الله سید محمد موسوی ۲۲ بهمن را روز پیروزی خون بر شمشیر توصیف کرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی پایان دو هزار و ۵۰۰ سال حکومت طاغوت در میهن ما و آغاز حکومت الله و تجلی نصرت خداوند متعال بود.

امام جمعه آران و بیدگل پیروزی انقلاب اسلامی را ظهور یک قدرت جدید جهانی دانست و تصریح کرد: مردم این منطقه همواره مدافع نظام اسلامی بوده اند و حتی قبل از انقلاب در دفاع از مرجعیت به پا خاسته اند.

وی به رشادت های مردم شهرستان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و خطاب به مردم آران و بیدگل افزود: در پرونده این سرزمین ایثار و فداکاری شما درسی بزرگ خواهد بود.

آسمان خاورمیانه دیگر برای دشمن امن نیست

آیت الله موسوی با اشاره به سرنگونی هواپیمای متجاوز صهیونیستی تاکید کرد: آسمان خاورمیانه دیگر برای آمریکا و اسرائیل امن نیست و آنان نمی توانند هر زمان که خواستند، به اقدامات ستیزه جویانه خود دست بزنند.

وی این اتفاق را نشانه تغییر معادلات قدرت در منطقه دانست و بیان کرد: جبهه مقاومت قدرت های غربی و شرقی را به چالش کشیده و آن ها را در مقابل هم قرار داده، در حالی که خود این جبهه دست برتر را در اختیار دارد.

آیت الله موسوی گرایش به اسلام حقیقی و مکتب تشیع را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: ایران توانسته است در رشته های مختلف علمی پیشرفت های بسیاری به دست آورد و حتی سرآمد جهان باشد.

بیعت مردم با ولایت فقیه گسستنی نیست

امام جمعه آران و بیدگل خطاب به مردم شهرستان گفت: قدرت معنوی در نظام بشریت به همت شما مردم عزیز، در اختیار ایران اسلامی است.

وی به مشکلات اقتصادی موجود در کشور اشاره کرد و ادامه داد: ما مدعی نیستیم مشکلی در کشور وجود ندارد، ولی سیاه نمایی هم خلاف انصاف است.

آیت الله موسوی مسامحه برخی مسئولان در مسائل مدیریتی را خلاف قواعد اسلامی دانست و اذعان کرد: مشکلات اقتصادی، بیکاری و رکود موجب نگرانی مردم شده، ولی این راهپیمایی نشان داد بیعت آنان با مقام معظم رهبری و ولایت فقیه گسستنی نیست.

ارسال نظرات