خبرهای داغ:
سردار دهقان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اصفهان:

دشمنان هیچ‌گاه دست از توطئه و اقدام علیه انقلاب اسلامی برنداشته اند/ ملت از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز پای نظام ایستاده‌اند

مشاور فرمانده کل قوا در امور صنایع دفاعی گفت: از روز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز هیچ‌گاه دشمنان دست از توطئه و اقدام علیه اصول و اساس این انقلاب برنداشته‌اند.
کد خبر: ۸۹۸۷۶۷۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ سردار حسین دهقان در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران با تبریک این روز به همه ملت ایران و دوستداران انقلاب اسلامی در همه جهان، اظهار کرد: از روز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز هیچ‌گاه دشمنان دست از توطئه و اقدام علیه اصول و اساس این انقلاب برنداشته‌اند.

مشاور فرمانده کل قوا در امور صنایع دفاعی با بیان اینکه دشمنان با هر دسیسه‌ای به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند، گفت: به قول حضرت آقا آن‌ها حتی دلقک‌ها را به کار گرفته‌اند تا علیه انقلاب اسلامی کاری را از پیش ببرند.

وی تأکید کرد: آن‌ها با جنگ، تحریم و توطئه‌ها با اشکال مختلف نتوانسته‌اند به انقلاب اسلامی آسیب برسانند چراکه انقلاب اسلامی ایران ریشه در مردم دارد و هرجایی احساس کنند علیه این نظام توطئه یا اقدامی صورت گرفته یا دشمن طمع به آسیبی در درون جامعه بسته است با همه وجود در میدان حاضر شده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و آن‌ها را بیش از پیش ناامید می‌کنند.

سردار دهقان با بیان اینکه ملت از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز با همان کیفیت محکم و استوار پای نظام ایستاده‌اند، گفت: ملت در ایام‌الله دهه فجر ثابت کرده‌اند که از اصول انقلاب، ولایت و رهبری فاصله نگرفته‌اند و پشتیبان نظامشان هستند.
ارسال نظرات