خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

انقلاب اسلامی اصلاح بزرگ است

مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: انقلاب اسلامی اصلاح بزرگ است و هر کسی بخواهد در کشور اصلاحاتی انجام دهد، باید ارزش های انقلاب را حاکم کند.
کد خبر: ۸۹۸۷۶۷۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰

انقلاب اسلامی اصلاح بزرگ استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حسین کاشانی پور در جمع راهپیمایان 22 بهمن ماه در میدان امام حسین(ع) شهرستان ملایر اظهار کرد: مردم ایران انقلاب کردند تا فساد سیاسی را کنار بزنند و با حرکت در مسیر آرمان های امام خمینی(ره) دست غارتگران و چپاولگران را از کشور کوتاه کنند.

وی افزود: ما انقلاب کردیم تا فساد اخلاقی، دزدی، ویژه خواری، فساد و اختلاس در کشور نباشد و مردم از منابع و امکانات خود بهره مند شوند و امکانات و منابع کشور در دست نااهلان نیفتد.

مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: امروز هرکسی بخواهد کشور را زیر سلطه بیگانگان ببرد و مردم را مایوس کند، او در مقابل آرمان های امام خمینی(ره) و انقلاب ایستاده است.

وی با بیان اینکه انقلاب کردیم تا مردم ولی نعمتان انقلاب باشند، اظهار کرد: باید به هدایتگری های امام راحل و رهبر معظم انقلاب گوش جان بسپاریم و حول محور ولایت به سوی ارزش های والای انقلابی و مکتبی خود حرکت کنیم.

کاشانی پور گفت: اگر امروز نارضایتی و مطالباتی از سوی مردم مطرح می شود، این خواسته ها به حق است و برای بیان آنها چه جای بهتر از 22 بهمن ماه، تا همه بدانند ما انقلاب کردیم که آزاد و مستقل باشیم و روی پای خود ایستاده ایم.

وی با بیان اینکه خداوند تازیانه های عذابش را بر سر حکومت های فاسد و زورگو فرود می آورد، افزود: اگر به تاریخ قبل از انقلاب برگردیم، ما 200 سال بی افتخار را داریم که در راس آن استعمارگران بر کشور ما مسلط شدند و منابع ما را غارت کردند.

مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: با خروش ملت به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب، انقلاب اسلامی برپا شد، چون ملتی که یک عمر حسین حسین(ع) گفته، نمی تواند با یزید بسازد.

وی وجود بیش از 70 هزار شهید دوران انقلاب را حاصل حمایت بی دریغ مردم از ظلم ستمشاهی دانست و بیان کرد: امام خمینی(ره) در آن زمان فرمودند که تمام مقصد ما مکتب ماست و رهبر معظم انقلاب نیز بیان کردند فلسفه وجودی ما چیزی جز خدمت نیست و ما هویتی جز خدمت به مردم نداریم.

کاشانی پور با بیان اینکه انقلاب آمد تا مردم خودشان برای کشور تصمیم بگیرند، نه آمریکا و انگلیس، افزود: حضور مردم در پای صندوق های رای پس از 50 روز از پیروزی انقلاب، محتوا و شکل جمهوری اسلامی بود و ملت یاران با پیروزی انقلاب عزت پیدا کردند.

وی اضافه کرد: با پیروزی انقلاب زنان به عرصه های جامعه آمدند و با تفکر، اندیشه و توانشان به میدان آمدند و امروز در جای جای کشور نقش آفرینی می کنند.

مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی اصلاح بزرگ است و هر کسی بخواهد در کشور اصلاحاتی انجام دهد، باید ارزش های انقلاب را حاکم کند.

وی گفت: سبزی پرچمی که امروز بالای سر ما است، نشان مهدویت، سفیدی آن صلح و آرامش و سرخی آن شهادت طلبی ما است.

کاشانی پور با بیان اینکه پرچم مقدس جمهوری اسلامی در هر نقطه ای بلند می شود، امید و امنیت می آفریند، بیان کرد: امروز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در هر جایی از جهان به اهتزار درمی آید، اقتدار و افتخار دارد.

وی با اشاره به تلاش اخیر دشنان در ایجاد ناآرامی در کشور گفت: دشمنان می خواستند از نارضایتی و اعتراض مردم، اغتشاش و ناآرامی ایجاد کنند، امام مردم انقلابی ایران پاسخ آنان را محکم دادند، چون با ولایت پیوند دارند.

مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه انقلاب ما یکی از خیر کثیر حضرت زهرا(س) و خاندان پاکش است، اظهار کرد: امروز باید با بصیرت حرکت کنیم، چراکه بصیرت ما را پای مکتب اسلام و ولایت مقاوم می کند تا بتوانیم با موفقیت از بحران ها عبور کنیم.

کاشانی پور آینده کشور را روشن دانست و گفت: حالا که دیدیم نمی شود به استکبار اعتماد کرد، باید با اتکا به خدا و ولایت فقیه حرکت کنیم.

وی همچنین دسته بندی، جناح بازی و گروه بازی را بزرگترین آفت کشور برشمرد و افزود: باید حول محور خدمت به مردم اجتماع کنیم و از نارضایتی ها بکاهیم.

مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تاکید کرد: حضور حماسی و تماشایی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را بار دیگر مایوس کرد و نیاز است با این حضور همیشگی مردم، مسئولان قوای سه گانه، نیروهای لشگری و کشوری برای حل مشکلات مردم دست در دست هم گام بردارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات