خبرهای داغ:
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر در پیامی از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی و نمایش وحدت و اتحاد مردم شهرستان ملایر در 22 بهمن قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۹۸۷۷۹۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور باشکوه مردم انقلابی ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر در پیامی از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی و نمایش وحدت و اتحاد مردم شهرستان ملایر در 22 بهمن قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

بار دیگر مردم  فهیم و شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان ملایر  در یوم الله 22 بهمن ماه 96 همچون سیل خروشان از‌ پیر و جوان، زن و مرد، بازاری و کارمند، دانشجو و دانش آموز و روحانیون معظم حماسه تماشایی دیگری خلق کردند و علاقه‌مندی خویش به حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و وفاداری به آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.

این حضور بارقه امید را در دل آزاد اندیشان و آزادی خواهان جهان زنده کرد و عهد و پیمان ناگسستنی با ولایت فقیه را به جهانیان نشان داد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر ضمن شکرگزاری به درگاه حضرت احدیت به خاطر وجود ملت بصیر و آگاه و همیشه درصحنه از باب «من لم یشکرالمخلوق، لم یشکرالخالق» نهایت امتنان و مراتب سپاس و قدردانی خویش را از عموم مردم مومن و ولایت‌مدار شهرستان ملایر  اعلام می دارد و از خداوند متعال سربلندی و سر افرازی مهین عزیزمان و توفیق و پیشرفت روزافزون و برای ملت شریف ایران را آرزو می نمائیم.

مهدی بیات

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم شهرستان ملایر

انتهای پیام/

ارسال نظرات