خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه در ناحیه تویسرکان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه در ناحیه تویسرکان بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب را حاکمیت ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: وجود ولی‌فقیه در رأس نظام جمهوری اسلامی ایران خنثی‌کننده بسیاری از توطئه‌های دشمنان بوده است.
کد خبر: ۸۹۸۷۸۱۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲

بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب حاکمیت ولایت فقیه بودحجت الاسلام حسن عبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: این ایام فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی بیان داشت: دشمنان سیلی خورده از انقلاب و مردم همواره در پی توطئه و به شکست نشاندن این نظام مقدس بوده و هست و از همان روزهای اول پیروزی به فکر مقابله با انقلاب اسلامی افتادند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه در ناحیه تویسرکان ابراز داشت: دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی توطئه‌هایی نظیر ترور، کودتا، جنگ، تحریم‌های اقتصادی، دخالت در امور داخلی کشور و ایجاد فتنه‌های گوناگون را طراحی و اجرا کردند.

وی از اهداف دشمنان در فتنه‌های جدید را رودررو قرار دادن مردم و مسئولین و ناامید کردن مردم از انقلاب به بهانه‌های مختلف دانست و بیان داشت: مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضور در صحنه بار دیگر نقشه‌های شوم آنان را خنثی کردند.

عبادی بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب را حاکمیت ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: وجود ولی‌فقیه در رأس نظام جمهوری اسلامی ایران خنثی‌کننده بسیاری از توطئه‌های دشمنان بوده است.

وی ادامه داد: همان گونه که حضرت امام(ره) فرمودند «پشتیبان ولایت‌فقیه باشد تا به مملکت شما آسیبی نرسد»، همه مردم باید به این فرمایش امام(ره) جامه عمل بپوشانند و بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن وحدت و اقتدار خود را به گوش جهانیان برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات